تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

قرارداد ویلموتس و تیم ملی در بلژیک امضا می‌شود

رئیس فدراسیون فوتبال برای امضای قرارداد همکاری با مارک ویلموتس به بلژیک سفر می‌کند.

کد خبر: ۲۶۰۴۱
۰۸:۳۳ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸

دیدارنیوز - مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال برای انعقاد قرارداد نهایی با مارک ویلموتس به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال راهی بلژیک می‌شود.

در حالی که تاج در مصاحبه اخیرش گفته بود قرارداد باویلموتس یکشنبه امضا می‌شود، با این وجود مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویتلویزیونی اعلام کرد که رئیس فدراسیون فوتبال سه شنبه هفته جاری (۳۱ اردیبهشت) برای امضا قرارداد باویلموتس به بلژیک می‌رود و در این کشور قرارداد به صورت رسمی امضا می‌شود.

به این ترتیب، ویلموتس برای دو دیدار دوستانه با سوریه و کره جنوبی روی صندلی مربیگری تیم ملی ایران می‌نشیند و به طور رسمی جانشین کی‌روش می‌شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی