تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

برومندی: آمریکایی‌ها می‌دانند که توان و تحمل جنگ با ایران را ندارند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که آمریکایی‌ها می‌دانند به هیچ وجه توان و تحمل جنگ با ایران را ندارند لذا بیشتر به دنبال اعمال فشار و ایجاد فضای روانی در کشور هستند.

کد خبر: ۲۵۹۶۶
۰۸:۴۴ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸

دیدارنیوز - محمد مهدی برومندی در واکنش به هشدار اخیر آمریکا به کشتیرانی‌های فعال در آب‌های خاورمیانه درباره تهدید ایران گفت: حضور آمریکایی‌ها در منطقه بیشتر یک جریان و فضا سازی برای ایران هراسی است. بخشی از کارشناسان آمریکایی که به دنبال ترسیم فضای شبه جنگ در منطقه مقابل ایران هستند افزایش فشار و ایجاد فضای روانی را در دستور کار قرار داده‌اند تا با فشارهای اقتصادی ایران رابه میز مذاکره بکشانند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: آمریکایی‌ها می‌دانند که به هیچ وجه توان و تحمل جنگ با جمهوری اسلامی ایران را ندارند به همین دلیل شرایطی را دنبال می‌کنند که بیشتر جنبه تبلیغاتی و ایجاد فشار بر ایران دارد. تا در داخل فضایی را ایجاد کنند که حاکمیت وادار به مذاکره شود. این سیاست در گذشته در دستور کار آمریکا بوده و چیز جدیدی نیست.

برومندی در پایان گفت: ما ضمن این که از جنگ بیزار هستیم و آغاز کننده آن نبوده و نیستیم اما اگر جمهوری اسلامی ایران کوچک‌ترین تهدیدی شود و یا کوچک‌ترین اقدامی نسبت به ما صورت گیرد حتماً پاسخ ایران پشیمان کننده خواهد بود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی