تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

آمادگی برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در استان تهران وجود دارد

مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان تهران گفت: در حال حاضر بالای ۹۰ درصد از فرآیند برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی انجام می‌شود. امسال آمادگی برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در ساختار اجرایی استان تهران وجود دارد.

کد خبر: ۲۵۳۵۶
۱۰:۴۸ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸

دیدارنیوز - سارا آهنگر در نخستین جلسه ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به فراهم بودن نسبی زیرساخت‌های برگزاری انتخابات الکترونیک اظهار کرد: در حال حاضر بالای ۹۰ درصد از فرآیند برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی انجام می‌شود که این پروسه شامل مراحل مختلف برگزاری انتخابات از ثبت نام داوطلبین تا تجمیع آرا خواهد بود.
 
وی افزود: زیرساخت ارتباطات USSP و به روز بودن سیستم‌ها از اهمیت بالایی در این راستا برخوردار است که باید نسبت به آن توجه ویژه داشته باشیم.
 
مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان تهران تصریح کرد: در ادوار گذشته، انتخابات در برخی از شعب استان تهران به صورت تمام الکترونیک برگزار شد که امسال نیز این آمادگی بیش از گذشته در ساختار اجرایی استان تهران وجود دارد.
 
آهنگر در پایان نیز خاطرنشان کرد: برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی اکنون در استان تهران، تمامی ملاحظات لازم رعایت شده است و اگر فردی در تهران به شعب اخذ رأی مراجعه کرده و رأی خود را ثبت کند، حتی در دور افتاده‌ترین نقاط کشور نیست قادر به رأی مجدد نخواهد بود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی