تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

بزرگترین خالق تروریست‌ها «سپاه» را تروریست می‌داند

سرپرست معاونت سیاسی استانداری به مناسبت روز پاسدار با فرمانده قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه در شمال شرق کشور و فرمانده سپاه امام رضا(ع) دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد خبر: ۲۳۷۴۰
۱۲:۵۲ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۸

دیدارنیوز - حسن جعفری در این دیدار ضمن ادای احترام به مقام پاسداران، اظهار کرد: این روز نامگذاری بسیار با مسمایی دارد، زیرا این عزیزان از حریم ولایت و انقلاب پاسداری می‌کنند و این کار را تا جایی ادامه داده‌اند که ایادی استکبار و در راس آن‌ها آمریکا آن را بر نمی‌تابد.

وی افزود: این برای سپاه افتخار است که بزرگترین خالق و حامی تروریست‌ها، آن‌ها را تروریست لقب بدهد. این کار بی‌خردی است و هیچ فردی فراموش نمی‌کند. خود آن‌ها در انتخابات اعلام کردند که آمریکا داعش را ایجاد کرده است.

جعفری بیان کرد: ترامپ بارها و بارها اعلام کرده که ما چندین تریلیارد دلار برای افزایش مسائل تروریستی هزینه کردیم، سوال اینجاست که این چالش‌ها را چه گروهی خنثی کرد؟ طبیعی است که آن‌ها از دست سپاه خشمگین شوند، این در حالی است که این مسئله یک امر شعاری بوده و رسوا خواهند شد.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت: اگر بررسی کنیم مشخص می‌شود که آمریکایی‌ها در مساله تروریست سرآمد هستند و هنوز نیز دست آن‌ها آلوده به خون مردم یمن است اما خوشحالیم که ظاهر و باطن خود را نشان دادند، هر چند که اقدام اخیر آن‌ها باعث انسجام ویژه در درون و برون کشور شد.

سردار مجیدرضا حسن‌زاده، فرمانده قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه در شمال شرق کشور، در این  دیدار، تصریح کرد: امیدواریم همه ما بتوانیم در نظام مقدس جمهوری اسلامی با صفا، انسجام و همدلی وظایف خود برای کارآمدی نظام را به نحو احسن انجام دهیم.

وی با بیان اینکه همه به تعبیری پاسدار انقلاب محسوب می‌شوند، عنوان کرد: خون جوانان زیادی برای این انقلاب ریخته شده، انقلابی که به جایگاه باعزت کنونی خود رسیده و مایه افتخار و مباهات است. امیدواریم دشمنان اسلام بیشتر از این مایوس شوند. حرکات اخیر آن‌ها نشان‌دهنده عجز و ناتوانی عمیقشان به شمار می‌رود و می‌بینیم که آمریکا از افتخارات امت اسلامی عصبانی و هر روز نیز به دنبال توطئه است.

حسن‌زاده گفت: از زمان مسئولیت آقای رزم ‌حسینی در استان قدم‌های خوبی برداشته شده و قطعا رویکرد ایشان منشا تحول خواهد شد.

فرمانده قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه در شمال شرق کشور بیان کرد: ما در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قرارگاه منطقه ثامن الائمه نیروی زمینی و سپاه استان در حد توان در خدمت هستیم، مخصوصا در نواحی مرزی که حوزه مسئولیتی ما محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) نیز در دیدار با سرپرست معاونت سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت: بر این باور هستیم با اتحادی که وجود دارد امور به خوبی پیش خواهد رفت.

سردار یعقوبعلی نظری بیان کرد:در امورات کشور مدیریت معنوی صورت می گیرد  و به قول معروف عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد، اما مسئولین ما باید مبنایی عمل کنند و با تکیه بر اصول و اعتقادات انقلاب و اسلام پیش بروند چون در این صورت حتما موفق خواهند بود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی