تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

ورود مجلس به وضعیت مناطق سیل‌زده

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که «مجلس در جلسه دیگری موضوع سیل را با حضور مسئولان دولتی بررسی می‌کند»، گفت که امروز قرار است نمایندگان استان‌های سیل زده به ارائه توضیحاتی از وضعیت مناطق خود بپردازند.

کد خبر: ۲۳۴۱۷
۱۰:۵۲ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۸

دیدارنیوز - محمدعلی وکیلی در جلسه علنی امروز (یکشنبه‌) مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طبق اعلام قبلی، مجلس شورای اسلامی قرار بود امروز میزبان وزرای مرتبط با سیل اخیر باشد و بعد از آن نمایندگان حوزه های انتخابیه سیل دیده صحبت کنند، اما به دلیل بحران در خوزستان و ضرورت حضور وزرا در این استان ما میزبان دولتی‌ها نیستیم و تنها نمایندگان به ارائه توضیحاتی از وضعیت مناطق خود می پردازند.

وی با تاکید بر این که «مجلس شورای اسلامی در جلسه دیگر با حضور وزرا موضوع سیل را بررسی خواهد کرد»، در این رابطه گفت‌: امروز نمایندگان استان‌های سیل زده گلستان، خوزستان و لرستان به تفکیک هر استان  ۱۵ دقیقه صحبت خواهند کرد. همچنین نمایندگان ۷ استان فارس، مازندران، ایلام، کرمانشاه، چهارمحال‌ و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و همدان نیز به ترتیب هر استان پنج دقیقه به ارائه توضیحاتی از وضعیت استان خود می پر دازند.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی