تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

بهره برداری از ۳ ایستگاه خط ۶ مترو در تهران

روز یکشنبه ۹ کیلومتر از بخش جنوبی خط ۶ مترو تهران با حضور رئیس جمهور و شهردار تهران به بهره برداری می رسد.

کد خبر: ۲۳۲۷۸
۲۰:۰۴ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۸

دیدارنیوز - مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه گفت: روز یکشنبه ۹ کیلومتر از بخش جنوبی خط ۶ مترو تهران با حضور رئیس جمهور و شهردار تهران به بهره برداری می رسد.


علی امام اظهار داشت: خط ۶ با ۳۲ کیلومتر طول و ۲۷ ایستگاه طراحی شده است که از دولت آباد شروع و تا سولقان ادامه می یابد.

وی افزود: روز یکشنبه ۹ کیلومتر از این خط شامل سه ایستگاه دولت آباد، بعثت و میدان شهدا به بهره‌برداری خواهد رسید. ایستگاه میدان شهدا با خط ۴ تقاطعی بوده و مسافران می توانند بین خط ۶ و ۴ تبادل سفر داشته باشند.
مدیر عامل راه آهن شهری تهران تهران و حومه با اشاره به اجرای طرح توسعه خط ۶ در بخش جنوبی، اظهار کرد: این طرح از ایستگاه دولت آباد تا حرم حضرت عبدالعظیم علیه السلام به طول ۶ کیلومتر در حال اجرا است که در صورت تکمیل آن، طول این خط به ۳۸ کیلومتر رسیده و بلندترین خط مترو تهران خواهد بود.

 وی با اشاره به ویژگی های ایستگاه های آماده افتتاح عنوان کرد: این ایستگاه ها از نظر سامانه مخابراتی، سیگنالینگ ،سیستم تهویه، پله‌برقی و اطفاء حریق مجهز هستند و همچنین برای افراد کم توان نیز مناسب سازی شده‌اند.
امام ابراز امیدواری کرد ۱۵ کیلومتر دیگر از بخش شمالی خط ۶ با ۶ ایستگاه تا اشرفی اصفهانی تا پایان سال ۹۸ به بهره برداری می‌رسد.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی