تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

تردد در جاده فیروزکوه از سر گرفته شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: تردد در جاده فیروزکوه از شب گذشته به دلیل ریزش کوه دچار مشکل شده بود و به هموطنان هشدار داده شد تا از این مسیر تردد نکنند اما امروز این مشکل حل و تردد از سر گرفته شد.

کد خبر: ۲۲۷۱۳
۱۱:۵۵ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۷

دیدارنیوز - سرهنگ نادر رحمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار انتظامی ایرنا افزود: شب گذشته به رانندگان هشدار داده شد تا شب گذشته تا امروز صبح از این مسیر تردد نکنند.

وی ادامه داد: از صبح تا شب روز گذشته چندین مورد حادثه ریزش کوه در جاده فیروزکوه داشتیم و در آخرین حادثه یک درخت بر روی یک دستگاه اتوبوس سقوط کرده بود.

سرهنگ رحمانی اضافه کرد: با توجه به شرایط خاص این مسیر توصیه شد تا شب گذشته رانندگان به هیچ عنوان از جاده فیروزکوه تردد نکنند و رانندگانی که قصد دارند به سمت استانهای شمالی تردد کنند از جاده های هراز و چالوس تردد کنند اما امروز مشکل برطرف شد و تردد در این مسیر جریان دارد.

وی اضافه کرد: جاده بابلسر- کیلاکلا نیز به دلیل بارش های اخیر تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی اضافه کرد: ترافیک جاده هراز از مسیر جنوب به شمال محدوده پیست آبعلی سنگین و در طول جاده پرحجم اما روان است. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور ناجا ادامه داد: ترافیک در جاده فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده های سوادکوه و تونل شیرگاه سنگین و طول محور پرحجم و روان است. 

رحمانی ادامه داد: ترافیک در جاده کرج-چالوس مسیر جنوب به شمال محدوده بیلقان تا کیلومتر 4 سنگین و طول مسیر پرحجم و روان است.
 
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی گفت: ترافیک آزادراه تهران به کرج از گرمدره تا پل فردیس نیمه سنگین است. همچنین ترافیک آزادراه کرج به قزوین از پل فردیس تا پل حصارک نیمه سنگین است.

 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی