تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

نجفی: دلایل استعفایم را فردا اعلام می‌کنم

News Image Lead

شهردار تهران از بررسی دلایل استعفای خود در جلسه فردای شورای شهر تهران خبر داد.

کد خبر: ۲۲۰
۱۲:۴۱ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ محمدعلی نجفی صبح امروز در حاشیه بهره‌برداری از 20 پروژه منطقه 8 با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به استعفای خود از شهرداری تهران درباره خاطرات حجت‌الاسلام سیدمحمود دعایی از امام خمینی(ره) گفت: خاطرات حضرت امام برای همه ما آموزنده است؛ اما شرایط متفاوت است و در جلسه شورای شهر دلایلم را بیان می‌کنم.
 
وی در پاسخ به این سؤال که «اگر اعضای شورای شهر به استعفای شما پاسخ منفی دهند چه می‌شود؟»، گفت: اجازه دهید گزینه‌های مختلف را بررسی کنیم و هنوز اعضای شورای شهر حرف‌های من را نشنیده‌اند.
 
نجفی با بیان اینکه «علت اصلی استعفای من فرصت برای معالجه است»، گفت: در سه چهارماهی که باید برای درمان بروم کار شهردرای نمی‌تواند معلق بماند درحالی که شهرداری به جایگاهی رسیده که آماده حرکت سریع‌تر و حتی پرش است و نمی‌خواهم به دلیل بیماری شهرداری دچار رکود شود.
 
وی در پاسخ به این سؤال که «چرا مرخصی نمی‌گیرد؟»، تصریح کرد: نمی‌پسندم کسی که مسئول و مدیر است بنا به دلایلی بالای سرکار نباشد آنطور که باید و شاید کار پیش نرود؛ لذا این سیستمی که مرخصی بگیرم و به معالجه بپردازم خیلی مورد قبول نیست و در شهرداری هم این سیستم عمل نمی‌کند.
 
شهردار تهران با بیان اینکه «نیروهای خوبی در شهرداری وجود دارد که می‌توان مسئولیت را به آنها سپرد»، گفت: دوی امدادی در شهرداری انجام شده که بخشی را من انجام دادم و حالا می‌توان ادامه مسیر را به دیگران سپرد تا طی کنند و از آنجایی که افراد شایسته حضور دارند فکر نمی‌کنم ضرورتی بر ماندنم باشد و دوست ندارم سه ماهی مرخصی باشم و اسم من در شهرداری باقی بماند.
 
وی در پاسخ به این سؤال که «ممکن است با رفتن شما سیاست‌ها در شهرداری تغییر کند»، گفت:‌ شورا که عوض نشده و علی القاعده شهرداری کار خود را ادامه خواهد داد و فکر نکنید تغییراتی که با آمدن من ایجاد شده، از بین برود؛ چرا که تغییرات انجام شده، زیرساخت‌ها آماده است و تیم جدید وجود دارد و فضا برای ادامه کارفراهم است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی