تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

آخرین وضعیت میرحسین موسوی و زهرا رهنورد از زبان نرگس موسوی

نرگس موسوی، دختر میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در گفتگو با جماران از وضعیت حصر پدر مادر خود روایت می‌کند.

کد خبر: ۲۰۷۸۱
۱۲:۵۸ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۷

دیدارنیوز - نرگس موسوی، دختر میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در گفتگو با جماران از وضعیت حصر پدر مادر خود روایت می‌کند. او در پاسخ به این سوال که «آیا با گذشت هشت سال از حصر در وضعیت حصر موسوی و رهنورد تغییری ایجاد شده است؟» گفت: تغییراتی ایجاد شده است. این تغییرات جزئی هستند. اما در شکل و مفهوم حصر تغییر اساسی رخ نداده است.

وی در توضیح این تغییرات گفت: کمی بیش از یک سال است که ملاقات های ما در خانه و بدون حضور فیزیکی مامورین البته با حضور دوربین های آشکار و پنهان اتفاق می افتد. تا پیش از این  به جز حضور فیزیکی ماموران مرد در ملاقات ها و سرتیم ماموران، مامور زن نیز حضور داشت که در ابتدای حصر حتی از نزدیک شدن ما به مادرمان ممانعت میکرد اما مدتی است مامور زن در مجموعه حضور ندارد. به جز این، جوش خوردگی چند پنجره مشرف به کوچه اختر و حیاط خانه برداشته شده است. تا چندماه قبل لبه های پنجره ها را جوش داده بودند و امکان باز شدن آنها وجود نداشت. این تغییر هم به چند ماه قبل بر می گردد. اما بخش هایی از خانه مثلا موتورخانه، پشت بام و بخش بزرگی از راه پله ها در اختیار مطلق مامورین است و کلید درهای خانه و این بخش از خانه هم تنها در دست آنهاست.
 
نرگس موسوی در پاسخ به این سوال که آیا پدرش و مادرش با چهره های سیاسی و یا افرادی غیر از خانواده دیدار داشته اند پاسخ داد: خیر. به جز ملاقات با فرزندان و اعضای خانواده (خواهر ها، برادرها، برادرزاده ها و خواهرزاده ها) و گاهی تیم مسئول حصر و تیم پزشکی با شخص دیگری ملاقات نداشته اند.
 
وی همچنین در پاسخ به اینکه «آیا درباره تغییر در وضعیت حصر به خانواده وعده ای داده شده است؟» می گوید: خیر. نه صحبت و نه وعده ای داده نشده است.
 
وی با بیان این که دسترسی پدر و مادرش به رسانه ها، سالها به تلویزیون یا همان رسانه ملی محدود بوده است، ادامه داد: در سه سال گذشته دو روزنامه اضافه شده است. تا پیش از این با سفیدخوانی اخبار رسانه ملی و خبرهای کوچکی که در ارتباطات محدود ما به آنها داده میشد از شرایط  مطلع می شدند. اما پس از برقرار شدن ملاقات ها در داخل خانه، ما تمامی اخبار را به ایشان انتقال می دهیم.
 
وی در پایان گفت: موسوی و رهنورد درکنار مشکلات و مسائل جاری کشور، بیش از هر چیز نگران معیشت مردم هستند و خود را از آنها جدا نمی بینند.
منبع: جماران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۱
منوچهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
10
8
به قول قدیمیاچراغی که به خونه فرض به مسجدحرامه! آقای موسوی وهمسرش بهتره بجای اینکه دل بحال معیشت مردم بسوزونن دلشون بحال خودشون بسوزه وازوحشت روزی که باید بابت خیانت به ملت ومملکت؛ به خداوندجواب بس بدن گیسوبریشان کنن ویقه چاک چاک.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
5
8
خاین هایی که باعث تحمیل رنج و مصییبت بی شمار برای مردم شدند حالا دلشون برا مردم میسوزه خدا جای حق نشسته و انشاالله که انتقام سختی از خاینین بگیره بعضی خسارت ها قابل جبران نیستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
5
12
چرا چرت وپرت میگین ؟ هر گناهی هم که کرده باشند باید قانونی ودر دادگاه شرعی و قانونی بهش رسیدگی میشد در قانون اساسی ما چیزی به نام حصر خانگی و .......و از اینجور حرفهای مبهم وجود نداره هر جرمی باید پرونده براش تشکیل بشه در دادسرا و دادگاه بره قاصی چندین جلسه حرفهای متهمین تاکید میکنم متهمین چون تا دادگاهی نباشه وجرم برای قاصی دادگاه به اثبات نرسه هنوز اون ادم متهمه و نه مجرم رو بشنوه بعد حکم صادر کنه این همین شهردار اسبق تهران که مرتکب قتل شده ببینید براش دادگاه تشکیل دادن کسی اهنتی بهش نکرده که مثلا تو قاتل و بی شرف و بی آبرو هستی و خون یک نفر دیگه که اون هم زنته رو ریختی در دادگاه به اتهامش رسیدگی میکنن اونوقت ...... به جرم یه چیزای مبهم عیر قابل درک باید در خانه خودش زندانی بشه واقعا ..... است
ابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
7
3
چقد احمقانه اس که فکر کنیم در حصر هستند
معلوم نیست کدوم کشورن الان و دارن عشق و حال میکنن
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
4
15
به هر حال اینها مردم را توی خیابان آوردند و اعتراض به انتخابات شوم 88 کردند تمام اتفاقاتی که افتاده ناشی از آن انتخابات است نه این افراد انتخابات اشتباه خطرناک است احمدی نژاد فاقد صلاحیت و آدم خطرناکی بوده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
1
1
درهرکشوری که سیاستمداران پاکدشت وشفاف هستندیامحصورندیاممنون التصویرووووبروبایگانی راببین
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی