تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

ایران هیچگاه برای شرکت در جلسات رسمی دوره‌ای FATF دعوت نشده است

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران عضو شورای «اف ای تی اف» و نیز عضو رسمی گروه‌های منطقه وابسته به آن نیست و به همین دلیل هیچگاه برای شرکت در جلسات رسمی دوره‌ای این نهاد دعوت نشده است.

کد خبر: ۲۰۵۵۸
۱۹:۵۵ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۷

دیدارنیوز - بهرام قاسمی، درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر عدم دعوت از ایران برای شرکت در نشست آتی «اف ای تی اف» در پاریس گفت: جمهوری اسلامی ایران عضو شورای اف ای تی اف و نیز عضو رسمی گروه‌های منطقه وابسته به آن نیست و به همین دلیل هیچگاه برای شرکت در جلسات رسمی دوره‌ای این نهاد دعوت نشده است.

این دیپلمات ارشد در خصوص حضور هیأت‌های ایرانی در نشست‌های قبلی این نهاد گفت: شرکت هیأت‌های کارشناسی کشورمان در جلسات و نشست‌های کارشناسی غیر رسمی گروه مرور این نهاد که معمولاً یک ماه زودتر برگزار می‌شود، برای بررسی فنی گزارش پیشرفت برنامه اقدام کشورمان و به مقتضای دستور کار مشخص بوده است.چنین جلسه‌ای در ماه گذشته به دلیل نبود دستور کار فنی برگزار نشده است.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی