تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

شاعری: موضوع انتقال آب خزر را از دستور کار خارج کنید

نماینده مردم بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که موضوع انتقال آب خزر موجب تشویش اذهان مردم مازندران و گیلان شده است، گفت: آقای رییس جمهور این موضوع را از دستور کار خارج کنید.

کد خبر: ۱۹۵۹۰
۱۲:۴۴ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۷

دیدارنیوز - علی محمد شاعری در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری به وزرای کشاورزی، صنعت و کشور گفت: در خصوص کنترل گرانی بازار اقدام کنید، چرا که این گرانی کمر مردم را شکسته است. قیمت گوشت در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب به ۱۰۰ هزار تومان رسیده است که علت اصلی آن قاچاق بی‌رویه دام زنده است.

وی افزود: قیمت بازار گوشت داخلی ما در کشور عراق چوب زده می‌شود این جای تأسف دارد. مردم از این سوء‌مدیریت در رنج هستند و تأسف می‌خورند که چرا گوشت داخلی ما به خارج از کشور قاچاق می‌شود، ولی مردم ما در داخل توان خرید گوشت قرمز را با قیمت تمام شده ندارند. قیمت تمام شده گوشت ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان است، ولی قیمتی که به دست مردم می‌رسد ۱۰۰ هزار تومان است.

نماینده مردم بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر نیرو، بیان کرد: به مصرف بی‌رویه سوخت سنگین مازوت در نیروگاه شهید سلیمی نکا توجه شود. این موضوع اقتصاد و محیط زیست را در حوزه انتخابیه به خطر انداخته است. سوخت مازوت را حذف کنید و سوخت گاز طبیعی را جایگزین کنید.

این عضو هیأت رییسه کمیسیون کشاورزی مجلس در ادامه گفت: آقای وزیر جهاد کشاورزی چرا مجوز جمع‌آوری و بهره‌برداری درختان شکسته شده داده نمی‌شود. شرکت‌های چوب مازندران در حال ورشکستگی هستند. آقای وزیر اقتصاد با توجه به این‌که لایحه الحاق ایران به منطقه آزاد اوراسیا تقدیم مجلس شورای اسلامی شده و تصویب شده است، لایحه ایجاد منطقه امین‌آباد بهشهر را هرچه سریع‌تر به مجلس ارسال کنید.

شاعری در پایان تاکید کرد: آقای رئیس جمهور موضوع انتقال آب خزر موجب تشویش اذهان و استرس مردم مازندران و گیلان شده است، این موضوع را از دستور کار خارج کنید.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی