در جریان حضور علی تاجرنیا، مدیرعامل استقلال در برنامه عادل فردوسیپور، فاش شد این باشگاه با یک فرد حقیقی قراردادی بسته که بر اساس آن طرف مقابل در ازای تولید محتوا، ۱۳ میلیارد تومان در یک فصل دریافت کند!

دیدارنیوز: ۱۳ میلیارد تومان برای تولید محتوا؛ رقمی عجیب که باشگاه استقلال برای یک فرد در نظر گرفته است.
دنیای اقتصاد نوشت: «حرف زدن در مورد حیف و میل پولهای هنگفت در فوتبال دولتی و شبهدولتی ایران واقعا جنبه تکرار مکررات پیدا کرده. آنقدر مصداق زیاد است و آنقدر با اعداد درشت و عجیبی مواجهیم که مخاطب همینطور مستاصل و هاج و واج باقی میماند. از یک جا به بعد هم «بیحسی عمومی» به شنوندگان دست میدهد و دنیا از هر جهت به کام تباهکنندگان اموال عمومی میشود.
با این حال داستان قرارداد افشا شده اخیر در باشگاه استقلال در یک سطح دیگر شگفتآور است. در جریان حضور علی تاجرنیا، مدیرعامل استقلال در برنامه عادل فردوسیپور، فاش شد این باشگاه با یک فرد حقیقی قراردادی بسته که بر اساس آن طرف مقابل در ازای تولید محتوا، ۱۳ میلیارد تومان در یک فصل دریافت کند. اگر طول یک فصل فوتبالی را ۱۰ ماه در نظر بگیریم، این دوست عزیز ماهی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پول میگرفته که شاید مثلا پوستر قبل و بعد از بازی برای باشگاه طراحی کند یا به گفتوگو با پیشکسوتان و... بپردازد!
گویا این همکاری در اثر اعتراضات و حجم توجهی که به آن شده، فعلا به حالت مسکوت در آمده، اما نفس عقد چنین قراردادهایی که تعدادشان یکی، دو تا هم نیست به وضوح نشان میدهد مشکل مدیران ما صرفا کمبود پول نبوده است.
خیلی اوقات، زمانهایی که پول هست هم اینطور آن را هدر میدهیم و از فرصت، تهدید میسازیم. فراموش نکنیم همین حالا به احتمال زیاد باشگاه استقلال باید به فابیو کاریله، مربی ایتالیایی کلی غرامت بدهد، چرا که به جای پیشنهاد، پیشقرارداد امضا شده برای او فرستاده بود و حالا طرف میتواند حتی بدون رزرو بلیت تهران، مبلغ درشتی به جیب بزند!
گاهی آدم تصور میکند اگر کوه نور را هم به برخی مدیران ما بدهند، آخرش یک چیزی بدهکار میشوند، بیآنکه کارشان خروجی خاصی داشته باشد!»