تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

سناتور آمریکایی: رفتار ترامپ مانند محصلان پیش‌ دبستانی‌ است

یکی از سناتورهای دموکرات آمریکایی، رفتار رهبران در واشنگتن را با دانش‌آموزان پیش دبستانی سابق خودش مقایسه کرد.

کد خبر: ۱۸۸۸۷
۱۱:۴۵ - ۲۹ دی ۱۳۹۷

دیدارنیوز - خانم پتی موری، سناتور دموکرات آمریکایی که سابقا معلم بود به نیویورک تایمز گفت، نکته اداره یک کلاس درس این است که اجازه ندهید وضع غریب و مضحک یک قلدر به مابقی دانش‌آموزان سرایت کند.  

سناتور موری می‌گوید: تجربه حکم می‌کند، پیش از آنکه شما چیزی به آنها ارائه کنید، باید اجازه دهید که آنها آرام شوند و با آرامش به سوی شما بازگردند. زمانیکه آنها در حال فریاد و جیغ کشیدن هستند که شما نباید کوکی و آب‌نبات دستشان بدهید چون آن وقت باید تا ۱۸ سالگی این کار را انجام دهید.

گرچه این دموکرات اهل ایالت واشنگتن در سخنانش نامی از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا نبرد اما سخن او پس از آن مطرح شد که ترامپ سفر برنامه‌ریزی شده نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به چند کشور خارجی را لغو کرد.

ترامپ استفاده نانسی پلوسی از هواپیمای نظامی برای سفر هیات کنگره به بلژیک و افغانستان را که شامل بازدید از نیروهای مستقر در یک منطقه جنگی هم می‌شد، لغو کرد. رئیس‌جمهوری آمریکا در نامه‌ای نوشت که پلوسی می‌تواند از حق سفر با هواپیماهای عادی استفاده کند اما بهتر است که او در واشنگتن بماند و با او درباره تعطیلی دولت آمریکا که در بیست و هشتمین روز است، مذاکره کند. این نامه اولین واکنش ترامپ به پیشنهاد پلوسی برای به تعویق انداختن نطق سالانه بود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی