تیتر امروز

خلخالی و ربانی شیرازی با نخست وزیری بختیار مخالف بودند اما آیت‌الله خمینی نه/ پشیمانم که به بازرگان گفتم استعفا بدهد/ نسخه اولیه استعفای بنی صدر را امیر انتظام نوشت
گفت‌وگوی دیدارنیوز در برنامه تنگنا با محمدحسین بنی اسدی،دبیرکل نهضت آزادی ایران

خلخالی و ربانی شیرازی با نخست وزیری بختیار مخالف بودند اما آیت‌الله خمینی نه/ پشیمانم که به بازرگان گفتم استعفا بدهد/ نسخه اولیه استعفای بنی صدر را امیر انتظام نوشت

محمدحسین بنی اسدی، دبیرکل نهضت آزادی مهمان یکی دیگر از برنامه‌های تنگنا بود. او تاکید می‌کند که آیت الله خمینی با نخست وزیری بنی‌صدر مشکلی نداشت، اما خلخالی و ربانی شیرازی مخالفت کردند.
کوروش احمدی: اگر قرار بر حضور ظریف در مذاکرات بود، فشار خون عده‌ای بالا می‌رفت! / به نتیجه نرسیدن این مذاکرات، هزینه‌های سنگینی به دنبال دارد/ احتمال جنگ بالاست/ دیپلماسی پنهان یا درِ پشتی با ترامپ اصلا ممکن نیست
در گفتگوی دیدارنیوز با دیپلمات پیشین ایران در نیویورک مطرح شد

کوروش احمدی: اگر قرار بر حضور ظریف در مذاکرات بود، فشار خون عده‌ای بالا می‌رفت! / به نتیجه نرسیدن این مذاکرات، هزینه‌های سنگینی به دنبال دارد/ احتمال جنگ بالاست/ دیپلماسی پنهان یا درِ پشتی با ترامپ اصلا ممکن نیست

باید ابتکار عمل رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی مذاکرات را در دست بگیریم. نکته‌ای که مقامات ما باید به آن توجه داشته باشند، این است که دیپلماسی پنهان با ترامپ، معنی نخواهد داشت.
مذاکره فقط غیر مستقیم/ حمله به ایران؛ آغاز جنگ جهانی سوم/ سفر به تهران برای جلوگیری از وقوع جنگ
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

مذاکره فقط غیر مستقیم/ حمله به ایران؛ آغاز جنگ جهانی سوم/ سفر به تهران برای جلوگیری از وقوع جنگ

این هشتاد و سومین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
دبیرکمیسیون عمران وحمل ونقل شورای شهرتهران:

غفلت از درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی در حوزه حمل و نقل شهرداری تهران

دبیرکمیسیون عمران وحمل ونقل شورای شهرتهران گفت: ظرفیت بالقوه‌ای درحدود هزارمیلیاردتومان درآمدازطریق واگذاری ۸ مجتمع ایستگاهی وجود داردکه معاونت حمل ونقل اولویتی برای انجام و پیگیری آن ندارد.

کد خبر: ۱۸۲۸۷
۱۲:۴۶ - ۱۹ دی ۱۳۹۷

دیدارنیوز- محمد علی کرونی، با بیان اینکه متاسفانه به علت عدم جدیت و پیگیری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، بهره گیری از ظرفیت درآمد زایی مجتمع های ایستگاهی مترو تهران مغفول مانده است گفت : مجتمع های ایستگاهی به علت ارزش افزوده قابل توجهی که پدید می آورند، کمک موثری در تامین منابع توسعه خطوط و ایستگاه های مترو هستند کمااینکه تا سال ۹۶، بیش از ۲۵۰۰ میلیارد تومان از محل واگذاری مجتمع های ایستگاهی، در آمد برای شهرداری حاصل شده است.

وی ادامه داد: به رغم پیگیکرونیری های جدی کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر از آغاز بکار دوره پنجم، در خصوص بازگشت شرکت مجتمع های ایستگاهی به شرکت مترو به منظور احیا جایگاه اصلی شرکت و کمک به تامین منابع مالی موردنیاز توسعه و ایجاد مترو، این امر از سوی معاونت حمل و نقل انجام نشد.

به گفته کرونی، درحال حاضر، ظرفیت بالقوه ای در حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان درآمد از طریق واگذاری ۸ مجتمع ایستگاهی که تماما در تملک مترو و شهرداری مناطق  هستند و هیچ گونه مشکلی خارج از مجموعه شهرداری اعم از تملک و سایر موارد ندارند وجود دارد که متاسفانه معاونت حمل و نقل و ترافیک اولویتی برای انجام و پیگیری آن ندارد و قاعدتا به علت جایگاه فعلی شرکت، اهداف مصرح در اساسنامه آن مغفول واقع شده است. 

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی