تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

حادثه برای دانش‌آموزانی که با وانت به اردو رفته بودند!

دانش آموزان روستای سماقان از توابع بانه که با تویوتا وانت به اردو رفتند، در راه بازگشت دچار حادثه شدند.

کد خبر: ۱۷۶۱
۲۲:۴۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷

عکس تزیینی است

دیدارنیوز - به گزارش خبرنگار ایسنا؛ دانش آموزان روستای سماقان از توابع بخش نمشیر بانه هنگام بازگشت از اردوی تفریحی دچار حادثه شده و متاسفانه این حادثه یک فوتی و هشت نفر زخمی در برداشته است.
 
رئیس پلیس راه بانه علت وقوع حادثه را عدم توانایی راننده وانت تویوتا 3f در سرعت غیرمجاز و عدم توجه کافی به جلو دانست و گفت: حادثه مذکور یک نفر کشته و هشت نفر مصدوم به دنبال داشت که دو نفر از آن ها از ناحیه دست و پا دچار شکستگی شده و هم اکنون در بیمارستان رازی بانه بستری شده اند و ۶ نفر هم به صورت سطحی زخمی شده اند.

تاکنون آموزش و پرورش بانه فقط حادثه را تایید کرده و اطلاعات کاملی در رابطه با این حادثه در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است.

دلیل اصلی این حادثه عدم توجه مسئولین در تامین وسیله نقلیه مناسب برای جابجایی دانش آموزان مدرسه بوده است، به صورتی که دانش آموزان سه روستا (هه لو، پرشه و سماقان) باید با تویوتا وانت و بدون امنیت کافی به اردو تفریحی برده شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی