تیتر امروز

سعید آجرلو: از گران شدن بنزین می‌ترسم/ پزشکیان نباید مثل روحانی شود/پاشنه آشیل وفاق، ادغام جناح‌های سیاسی است/ فیلترینگ کار نکرد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک فعال سیاسی اصولگرا

سعید آجرلو: از گران شدن بنزین می‌ترسم/ پزشکیان نباید مثل روحانی شود/پاشنه آشیل وفاق، ادغام جناح‌های سیاسی است/ فیلترینگ کار نکرد

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود با موضوع "وفاق ملی و سرمایه های اجتماعی" به سراغ سعید آجرلو، فعال سیاسی اصولگرا رفت. او معتقد است:پاشنه آشیل وفاق ادغام جناح‌های سیاسی است.
محبعلی: در صورت عدم کنترل روند کنونی، باید آماده ورود به یک جنگ تحمیل شده و گسترده باشیم/ بهشتی‌پور: مدیریت بحران آمریکا در مهار اسرائیل برای حمله به ایران موفق بود
کارشناسان در گفت‌‌وگو با دیدارنیوز بررسی کردند/ابعاد و پیامدهای حمله بامداد شنبه تل‌آویو به تهران چیست؟

محبعلی: در صورت عدم کنترل روند کنونی، باید آماده ورود به یک جنگ تحمیل شده و گسترده باشیم/ بهشتی‌پور: مدیریت بحران آمریکا در مهار اسرائیل برای حمله به ایران موفق بود

حمله هوایی بامداد شنبه ارتش اسرائیل به ۲۰ مرکز نظامی در ۳ استان کشور بهانه ای شد تا در گفت‌وگویی با قاسم محبعلی و حسن بهشتی‌پور از صاحبنظران و کارشناسان مسائل سیاست خارجی به ابعاد این حمله و...
کودکان کار به تماشای نمایش «آهای کوزه کجا کجا!؟» نشستند

اقدام جالب زوج جوان برای شادی کودکان بی‌بضاعت

عروس و داماد هنردوست با مهمان کردن صد کودک کار برای دیدن نمایش «آهای کوزه، کجا کجا؟!» به نویسندگی و کارگردانی مهدی مقیمی اسفندآبادی یکشنبه ۶ آبان ساعت ۱۹ در تالار هنر، آغاز زندگی‌شأن را جشن گرفتند.

کد خبر: ۱۷۴۶۴۵
۱۷:۳۴ - ۰۷ آبان ۱۴۰۳

اقدام جالب زوج جوان برای شادی کودکان بی‌بضاعت

دیدارنیوز: یک زوج خیر هزینه عروسی‌شان را صرف دعوت از کودکان کار برای تماشای نمایش «آهای کوزه کجا کجا؟!» در تالار هنر کردند.

به نقل از دفتر رسانه اداره کل هنر‌های نمایشی، عروس و داماد هنردوست با مهمان کردن صد کودک کار برای دیدن نمایش «آهای کوزه، کجا کجا؟!» به نویسندگی و کارگردانی مهدی مقیمی اسفندآبادی یکشنبه ۶ آبان ساعت ۱۹ در تالار هنر، آغاز زندگی‌شأن را جشن گرفتند.

این زوج هنردوست تصمیم گرفتند نزدیک به ۱۰۰ نفر از این کودکان را به تماشای نمایش دعوت کنند تا به‌صورت اختصاصی تماشاگر نمایش «آهای کوزه کجا کجا؟!» باشند.

همچنین این زوج، انگیزه خود از این کار را ایجاد فضای ذهنی سالم برای این کودکان و تماشای نمایش را ابزاری برای ایجاد لحظات سالم و فرهنگی دانستند.

در این نمایش که مناسب کودکان بالای ۴ سال است محسن صفری، ملیحه مقیمی اسفندآبادی، حمید فضل ا…، علیرضا تاجیک، سمیه سلمانی، سما مقیمی، فاطمه تقی‌نژاد، محمد رضا مقیمی، سوگند عرب کوهسار، ستایش دهقان زاده به ایفای نقش می‌پردازند.

نمایش «آهای کوزه کجا کجا؟!» در دپارتمان گروه فرهنگی و هنری تئاتر خاک تهیه شده است و سرمایه گذاران آن محسن صفری و مهدی مقیمی هستند.

سایر عوامل این نمایش عبارت‌اند از: شاعر: محسن صفری، دستیاران کارگردان: ملیحه مقیمی و محسن صفری، آهنگساز: رامین عبدالهی، طراح صحنه: سمیه سلمانی، ساخت دکور: قاسم انصاری شاد، ابوذر کریمی، فرزانه غیاثی، ریحانه قوامی، طراح لباس: سما مقیمی، دوخت لباس: زهرا زارع‌زاده، صوفیا صیدی، طراح و ساخت عروسک: علیرضا حسین پور، طراح گریم: حسین تبریزی، طراح نور: حسین اکبری، طراح پوستر و بروشور: منصوره کریمی، دستیار صدا و نور: مریم صادقی، ساخت تیزر: سمانه جوشقانی، مدیر صحنه: محمدرضا مقیمی، دستیار صحنه: فاطمه تقی‌نژاد، منشی صحنه: ستایش دهقان‌زاده و سوگند عرب کوهسار، عکاس: فائزه مقیمی، روابط عمومی: گروه تئاتر کودک ببین، ریحانه مطهری، روژین ستاری، روشنک کریمی.

در خلاصه این نمایش آمده است: «پسر بچه‌ای کوزه‌گر، در حجره پدرش مشغول بازی و سرگرمی است. او هر چیزی را می‌بیند، دوست دارد که آن را داشته باشد در صورتی که از آن وسیله در خانه مشابه‌اش را دارد. این رفتارش باعث شده اهل بازار از دستش عاصی باشند. هر روز پسر بچه اسباب‌بازی و وسایل دیگران را با کشمش از آن‌ها می‌گیرد و به حجره می‌آورد و…»

نمایش «آهای کوزه کجا کجا؟!» تا نیمه آبان هر روز به جز شنبه‌ها در تالار هنر به نشانی میدان هفت تیر، مفتح جنوبی، ورزنده روی صحنه می‌رود.

علاقمندان می‌توانند از طریق سایت‌های تیوال و گیشه‌تئاتر اقدام به تهیه بلیت کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی