تیتر امروز

فیاض زاهد:مطهری با گشت ارشاد سراغ زنان نرفت/گذاشتن پزشکیان مقابل آن پنج نفر یعنی یک از پنج بزرگتر است/منتظر حضور یک زن از مشهد برای انتخابات بعدی باشید
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک استاد دانشگاه:

فیاض زاهد:مطهری با گشت ارشاد سراغ زنان نرفت/گذاشتن پزشکیان مقابل آن پنج نفر یعنی یک از پنج بزرگتر است/منتظر حضور یک زن از مشهد برای انتخابات بعدی باشید

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود یک بار دیگر به سراغ فیاض زاهد، استاد دانشگاه و جامعه شناس رفت و با او درباره موضوع وفاق ملی و سرمایه های اجتماعی گفت و گو کرد که می خوانید.
پیامبر آغازگر هیچ جنگی نبود/ ولایت پذیری انسان در عصر مدرنیته/ تلفیق بین اخلاق و سیاست فقط از عهده حجت خدا بر می‌آید
در بیست و سومین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام اکبرنژاد مطرح شد:

پیامبر آغازگر هیچ جنگی نبود/ ولایت پذیری انسان در عصر مدرنیته/ تلفیق بین اخلاق و سیاست فقط از عهده حجت خدا بر می‌آید

در بیست و سومین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام محمد تقی اکبر نژاد مجتهد و مدرس حوزه ادامه گفتگوی قبل درباره "پیامبر مکی- پیامبر مدنی" را پی گرفتیم.
فاطمی، نماینده مجلس مطرح کرد

حرکت جدید به دنبال شعار پزشکیان در دولت‌های قبل نظیر نداشته است

احمد فاطمی، عضو فراکسیون مستقلین مجلس گفت: حرکت جدید و جهادی ایجاد شده به دنبال شعار وفاق ملی پزشکیان در دولت‌های قبل نظیر نداشته است و ما در این دولت شاهد ظهور و بروز این حرکت جهادی در کشور هستیم.

کد خبر: ۱۷۴۲۳۳
۱۰:۱۴ - ۳۰ مهر ۱۴۰۳

فاطمی

دیدارنیوز: عضو فراکسیون مستقلین مجلس با بیان این که حرکت جدید و جهادی ایجاد شده به دنبال شعار وفاق ملی رئیس جمهور در دولت‌های قبل نظیر نداشته است، گفت: این شعار توانسته ظرفیت خوبی را برای همه جریانات سیاسی به منظور همکاری با هم برای پیشرفت امور و رفع مشکلات فراهم کند.

احمد فاطمی در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: پزشکیان و دولت چهاردهم تعامل خوب و سازنده‌ای را با مجلس شروع کرده‌اند و ما شاهد همکاری خوب رئیس جمهور با مجلس هستیم.

عضو فراکسیون مستقلین مجلس اظهار داشت: در جلساتی که ما نمایندگان با پزشکیان داشته و داریم، رئیس جمهور همواره بر رفع مشکلات و ایجاد امید و حفظ امید در میان مردم تاکید داشته و دارد. ما شاهد رفع مشکلات در ادامه مسیر خواهیم بود.

وی افزود: شعار وفاق ملی پزشکیان توانسته ظرفیت خوبی را برای همه جریانات سیاسی به منظور همکاری با هم برای پیشرفت امور و رفع مشکلات فراهم کند و همه جریانات سیاسی باید به خوبی از این فرصت پیش آمده استفاده کنند.

فاطمی خاطرنشان کرد: حرکت جدید و جهادی ایجاد شده به دنبال شعار وفاق ملی پزشکیان در دولت‌های قبل نظیر نداشته است و ما در این دولت شاهد ظهور و بروز این حرکت جهادی در کشور هستیم.

نماینده بابل در مجلس اظهار داشت: آن عده از افراد و اشخاص منتسب به جریانات تندرو که نمی‌خواهند واقعیت موجود را بپذیرند باید قبول کنند که امروز دولت وفاق ملی با رای اکثریت مردم روی کار آمده و مشغول کار است و مناسب این است که با این دولت همکاری داشته باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی