تیتر امروز

فیاض زاهد:مطهری با گشت ارشاد سراغ زنان نرفت/گذاشتن پزشکیان مقابل آن پنج نفر یعنی یک از پنج بزرگتر است/منتظر حضور یک زن از مشهد برای انتخابات بعدی باشید
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک استاد دانشگاه:

فیاض زاهد:مطهری با گشت ارشاد سراغ زنان نرفت/گذاشتن پزشکیان مقابل آن پنج نفر یعنی یک از پنج بزرگتر است/منتظر حضور یک زن از مشهد برای انتخابات بعدی باشید

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود یک بار دیگر به سراغ فیاض زاهد، استاد دانشگاه و جامعه شناس رفت و با او درباره موضوع وفاق ملی و سرمایه های اجتماعی گفت و گو کرد که می خوانید.
پیامبر آغازگر هیچ جنگی نبود/ ولایت پذیری انسان در عصر مدرنیته/ تلفیق بین اخلاق و سیاست فقط از عهده حجت خدا بر می‌آید
در بیست و سومین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام اکبرنژاد مطرح شد:

پیامبر آغازگر هیچ جنگی نبود/ ولایت پذیری انسان در عصر مدرنیته/ تلفیق بین اخلاق و سیاست فقط از عهده حجت خدا بر می‌آید

در بیست و سومین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام محمد تقی اکبر نژاد مجتهد و مدرس حوزه ادامه گفتگوی قبل درباره "پیامبر مکی- پیامبر مدنی" را پی گرفتیم.
مالکیت ایران بر جزایر سه گانه یک امر مسلم تاریخی است

میرتاج الدینی: کشور‌های عربی از بازی در زمین اروپایی‌ها دوری کنند

محمدرضا میرتاج الدینی، نماینده ادوار مجلس با اشاره به اینکه مالکیت ایران بر جزایر سه گانه یک امر مسلم تاریخی است، می‌گوید که کشور‌های عربی منطقه از بازی در زمین اختلاف افکنی اروپایی‌ها دوری کنند.

کد خبر: ۱۷۴۲۲۴
۰۸:۴۴ - ۳۰ مهر ۱۴۰۳

میرتاج الدینی

دیدارنیوز: نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: در شرایط حساس امروز منطقه که جمهوری اسلامی ایران پرچم همگرایی را در دست گرفته است طرح ادعا‌های واهی توسط اروپایی‌ها در خصوص جزایر سه گانه ایرانی با هدف تفرقه افکنی است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، با اشاره به ادعای واهی اروپایی‌ها و شورای همکاری خلیج فارس در خصوص جزایر سه گانه ایرانی، بیان کرد: از دوره استعمار کهن یعنی زمانی که اروپایی‌ها قصد داشتند تا نقطه‌ای را تحت سیطره خود درآورده و منابع اقتصادی و مالی آن‌ها را در دست بگیرند، یکی از ترفند‌های ثابت آنان ایجاد تفرقه بوده است. بدین ترتیب در بین کشور‌ها اختلاف ایجاد کرده و سپس از یک طرف حمایت کرده و نفوذ پیدا می‌کردند. سردمدار این سیاست نیز انگلیسی‌ها بوده‌اند.

وی در ادامه اظهار کرد: آمریکایی‌ها که وارثان اروپایی‌ها بودند این سیاست را پیش گرفتند. در شرایط حساس امروز منطقه نیز که جمهوری اسلامی ایران پرچم همگرایی را در دست گرفته است و در تلاش است بین کشور‌های عربی و کشور‌های منطقه اتحاد ایجاد کند، طرح این ادعا‌های واهی توسط اروپایی‌ها گام برداشتن در مسیر تفرقه افکنی است. در حالی که مالکیت ایران بر جزایر سه گانه یک امر مسلم تاریخی است و همه اسناد و مدارک تاریخی اعم از کتاب‌ها، نقشه‌ها و نامه‌ها این موضوع را تایید می‌کند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: زمانی که برخی از کشور‌های عربی خلیج فارس هنوز متولد نشده بودند، این جزایر متعلق به ایران بود. این اختلاف افکنی در این شرایط به نفع دشمنان جهان اسلام است. کشور‌های عربی منطقه و کشور‌های همسایه ما نیز باید از بازی در این میدان هذر کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی