تیتر امروز

پیامبر آغازگر هیچ جنگی نبود/ ولایت پذیری انسان در عصر مدرنیته/ تلفیق بین اخلاق و سیاست فقط از عهده حجت خدا بر می‌آید
در بیست و سومین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام اکبرنژاد مطرح شد:

پیامبر آغازگر هیچ جنگی نبود/ ولایت پذیری انسان در عصر مدرنیته/ تلفیق بین اخلاق و سیاست فقط از عهده حجت خدا بر می‌آید

در بیست و سومین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام محمد تقی اکبر نژاد مجتهد و مدرس حوزه ادامه گفتگوی قبل درباره "پیامبر مکی- پیامبر مدنی" را پی گرفتیم.
امارات می‌خواهد مساله جزایر سه‌گانه را به مساله مورد اجماع قدرت‌های بزرگ بدل کند/ مناسبات ایران با اتحادیه اروپایی به وضعیت بحرانی رسیده/ تهدید امارات از سوی تهران به سود ابوظبی است
محبعلی، مدیرکل پیشین خاورمیانه وزارت خارجه در گفت‌وگویی با دیدارنیوز مطرح کرد:

امارات می‌خواهد مساله جزایر سه‌گانه را به مساله مورد اجماع قدرت‌های بزرگ بدل کند/ مناسبات ایران با اتحادیه اروپایی به وضعیت بحرانی رسیده/ تهدید امارات از سوی تهران به سود ابوظبی است

به بهانه بیانیه اخیر مشترک اتحادیه اروپا و شورای همکاری خلیج فارس درباره جزایر سه‌گانه ایرانی، قاسم محبعلی، مدیرکل پیشین خاورمیانه وزارت خارجه در گفت‌وگویی با دیدار به تحلیل مناسبات تهران در...
صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی می‌گوید محمد خاتمی جایگاهی ندارد

بادامچیان: حصر موسوی، کروبی و رهنورد تمام شده، محدودیت‌ها بخاطر محافظت از آنهاست!

اسدالله بادامچیان، دبیرکل موتلفه اسلامی ادعا کرد که حصر میرحسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد مدت‌هاست تمام شده، اما بخاطر محافظت از آن‌ها محدودیت‌هایی ایجاد شده است.

کد خبر: ۱۷۴۱۲۹
۱۳:۰۴ - ۲۸ مهر ۱۴۰۳

بادامچیان: حصر موسوی و کروبی تمام شده، محدودیت‌ها بخاطر محافظت از آنهاست!

دیدارنیوز: اسدالله بادامچیان، دبیرکل موتلفه مدعی شد که حصر مدت‌هاست تمام شده، اما بخاطر محافظت از موسوی، کروبی و رهنورد محدودیت‌هایی ایجاد شده است.

اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه با خبرآنلاین گفتگو کرده که در ادامه بخشی از آن را می‌خوانید.

پزشکیان در آخر نشست خبری‌شان گفتند که کار رفع حصر آقای کروبی انجام شده و پیگیر رفع حصر آقای موسوی و خانم رهنورد هم هستند، پیش بینی شما چیست این موضوع حل و فصل می‌شود؟

چه اهمیتی دارد؟

به هرحال این رفع حصر چیزی است که سال‌هاست مطالبه مردم است.

این آقایان در آن جایی که مشکلات ایجاد کردند در یک روزگاری شعار می‌دادند که باید اعدام گردند. ما در مجلس هشتم بودیم. من به دوستان گفتم که نظام اعدام کننده این‌ها نیست منتها خب شعار هم می‌دادند. اشتباهاتی که هر دو کردند فراوان است. راه اشتباه که ادامه دادند. حالا آقای کروبی که با ما از قبل از انقلاب در جنبه مبارزه بوده است. در زندان هم با ما جزو نقل فتوایی‌ها بود، ولی خوب بعد این مسیر اشتباهی که رفت، اشتباه کرد.

بعد هم الان این‌ها حصر نیستند. این‌ها را می‌روند می‌بینند، همه کار می‌کنند. یک دلیل حصر این است که این احتمال داده می‌شد دیگران این‌ها را به قتل برسانند و به پای جمهوری اسلامی بگذارند.

یعنی می‌فرمایید دارند از این دو محافظت می‌کنند.

محافظت می‌کردند. این‌ها رفت و آمد خود را الان دارند.

قبول دارید که رفع حصر در بدنه سیاسی کشور تاثیر بسزایی خواهد داشت؟

این‌ها دیگر تمام شده. آن‌ها دیگر مدت‌هاست که در حصر نیستند.

به هرحال محدودیت‌هایی دارند. اصلا ما می‌گوییم به زعم شما در یک ویلای ده هزار متری زندگی می‌کنند و تحت حفاظت هستند، ولی محدودند.

نمی‌دانم، ولی این محدودیت بیشتر به خاطر محافظت است وگرنه این‌ها دیگر تاثیری در جامعه ندارند.

به هرحال طرفداران خودشان را دارند.

کسی نیستند.

طرفداران این‌ها زمانی که ببینند مثلا آقای کروبی در انتخابات مجلس سیزدهم یا انتخابات دیگر شرکت کرده پای صندوق رای خواهند آمد و در میزان مشارکت تاثیر گذار خواهند بود.

مگر آقای خاتمی در حصر است که نمی‌تواند بیاید در انتخابات شرکت کند؟ توده مردم این‌ها را قبول ندارند. بی رو دربایستی من به شما بگویم نه اینکه من با آقای خاتمی هم رفیقیم ...

اما ایشان خیلی جایگاه والایی بین حامیانش دارند.

هیچ هم ندارد. جایگاه اگر کسـی داشت حداقل می‌توانست علنی بیاید در یک صندوق انتخابات رای بدهد. این حرف‌ها نیست. اگر واقعیت‌ها را بخواهیم بگوییم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی