تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
فصلی پر از حواشی برای آبی‌ها

حاشیه جدید در استقلال؛ حسینی اجازه تمرین ندارد!

به دستور مدیریت باشگاه استقلال، حسین حسینی اجازه حضور در جمع شاگردان سهراب بختیاری‌زاده را به‌دست نیاورد و گفته می‌شود علت این مسئله، اختلاف حسینی با احمد شهریاری، رئیس هیات‌مدیره باشگاه استقلال است.

کد خبر: ۱۷۴۰۶۰
۱۷:۱۲ - ۲۶ مهر ۱۴۰۳

حاشیه جدید در استقلال؛ حسینی اجازه تمرین ندارد!

دیدارنیوز: در آستانه دیدار استقلال برابر ذوب‌آهن اصفهان، حسین حسینی از حضور در تمرینات آبی‌پوشان پایتخت منع شد.

استقلالی‌ها که این روز‌ها چشم‌انتظار معرفی سرمربی جدید تیم‌شان هستند و همچنان کش‌وقوس‌ها در مسیر انتخاب جانشین جواد نکونام ادامه دارد، باید فردا (جمعه) در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف ذوب‌آهن اصفهان بروند؛ مسابقه‌ای که در آن مانند جدال با هوادار، قرار است سهراب بختیاری‌زاده در نقش سرمربی موقت استقلال روی نیمکت آبی‌پوشان پایتخت حضور پیدا کند و دومین تجربه حضورش در قامت سرمربی استقلال در لیگ برتر را تجربه نماید.

آبی‌پوشان پایتخت در روز‌های گذشته و در ایام تعطیلات فیفادی در حالی تمرینات خود را برگزار می‌کردند که حسین حسینی و ابوالفضل جلالی همراه تیم ملی ایران بودند و جلال‌الدین ماشاریپوف در اردوی تیم ملی ازبکستان داشت و گائل کاکوتا هم همراه تیم ملی کنگو بود. از میان ۴ ملی‌پوش استقلال، جلالی به دلیل مصدومیت زودتر به جمع آبی‌پوشان بازگشت و جالب آنکه فقط ماشاریپوف فرصت بازی در تیم ملی کشورش را به‌دست آورد و در حالی‌که ملی‌پوشان به دنبال بازگشت به اردوی تیم باشگاهی خود بودند، اتفاق غیرمنتظره‌ای برای حسین حسینی رخ داد.

دستور شهریاری برای محرومیت حسینی!

دروازه‌بان شماره یک استقلال که فصل پرماجرایی را می‌گذارند و هنوز در لیگ برتر موفق به‌ثبت کلین‌شیت نشده، بعد از آنکه در ۲ بازی اخیر تیم ملی نیمکت‌نشین علیرضا بیرانوند بود، قصد داشت تا در بازگشت از اردوی ملی به جمع بازیکنان تیم استقلال اضافه شود، اما شرایط مطابق انتظار حسین حسینی پیش نرفت؛ چرا که به دستور مدیریت باشگاه استقلال، حسینی اجازه حضور در جمع شاگردان سهراب بختیاری‌زاده را به‌دست نیاورد و گفته می‌شود علت این مسئله، اختلاف حسینی با احمد شهریاری، رئیس هیات‌مدیره باشگاه استقلال است.

پرداخت غرامت به بوسنیایی؛ محل اختلاف شهریاری و حسینی

حسین حسینی پیشتر در مصاحبه‌ای اذعان داشت که استقلالی‌ها بابت فسخ قرارداد ۲ بازیکن بوسنیایی متحمل هزینه غرامت شده‌اند که این ادعا از سوی مدیران باشگاه رد شد و حتی حسینی به کمیته انضباطی باشگاه استقلال هم فراخوانده شد! در این بین، خواسته شهریاری از حسینی، تکذیب مصاحبه قبلی‌اش بود که دروازه‌بان شماره یک آبی‌ها از این تصمیم تبعیت نکرد و همین مسئله باعث شد تا حکم ممنوع‌الورودی حسین حسینی به تمرینات استقلال از سوی احمد شهریاری صادر شود!

خالدآبادی، دروازه‌بان احتمالی استقلال مقابل ذوب‌آهن

حسینی در شرایطی در آستانه دیدار با ذوب‌آهن از حضور در تمرینات استقلال محروم شده که حالا به نظر می‌رسد با توجه به حضور فعال محمدرضا خالدآبادی در تمرینات در ایام تعطیلات فیفادی و کلین‌شیت او در دیدار دوستانه آبی‌ها، احتمالاً خالدآبادی برای دومین‌بار در دوران حضورش در استقلال شانس حضور در ترکیب آبی‌پوشان پایتخت را به‌دست خواهد آورد که امیدوار است بتواند به مانند جدال با تراکتور در فصل گذشته، بازهم با کلین‌شیت کار خود را پیش ببرد.

شاید رامین کاپیتان آبی‌ها شود!

دروازه‌بان شماره یک استقلال، کاپیتان اول آبی‌ها در فصل جاری هم بود که حالا حضورش در دیدار با ذوب‌آهن در هاله‌ای از ابهام است؛ آن‌هم در حالی‌که روزبه چشمی هم به دلیل مصدومیت نمی‌تواند استقلالی‌ها را در جدال با حریف اصفهانی همراهی کند و در چنین شرایطی، وضعیت کاپیتان استقلال نامعلوم است. آرش رضاوند، جدی‌ترین گزینه کاپیتانی است که احتمال نیمکت‌نشینی او در دیدار با ذوب‌آهن دور از ذهن نیست و در چنین شرایطی، احتمالاً بازیکنانی نظیر محمدحسین مرادمند و یا رامین رضاییان بازوبند کاپیتانی تیم استقلال را به بازو خواهند بست!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی