تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

قیمت سیلندر گاز مایع در کیش افزایش یافت

قیمت سیلندر گاز مایع در جزیره کیش افزایش یافت. نرخ سیلندر ۱۱ کیلویی تحویل درب منزل یک میلیون و ۵۵۰ هزار ریال، قیمت سیلندر ۲۵ کیلویی ۳ میلیون و ۲۲۰ هزار ریال، سیلندر ۴۵ کیلویی ۵ میلیون و ۷۳۰ هزار ریال و نرخ توزیع بالک به ازای هر کیلوگرم یکصد و ۳۰ هزار ریال اعلام شد.

کد خبر: ۱۷۴۰۱۸
۱۸:۵۹ - ۲۵ مهر ۱۴۰۳

قیمت سیلندر گاز مایع در کیش افزایش یافت

دیدارنیوز: در پی افزایش قیمت سیلندر‌های گاز مایع برای مصرف کننده در سرزمین اصلی و درخواست افزایش نرخ خدمات توزیع گاز مایع توسط شرکت‌های توزیع کننده در کیش، قیمت گاز مایع با تصویب کارگروه تنظیم بازار کیش، در این جزیره افزایش یافت.

بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار کیش، نرخ سیلندر ۱۱ کیلویی تحویل درب تاسیسات مشروط به رعایت شرایط ایمنی و تحویل خارج از تاسیسات ۶۹۰ هزار ریال، سیلندر ۱۱ کیلویی تحویل درب منزل یک میلیون و ۵۵۰ هزار ریال، قیمت سیلندر ۲۵ کیلویی ۳ میلیون و ۲۲۰ هزار ریال، سیلندر ۴۵ کیلویی ۵ میلیون و ۷۳۰ هزار ریال و نرخ توزیع بالک به ازای هر کیلوگرم یکصد و ۳۰ هزار ریال اعلام شد.

بر اساس این گزارش، با توجه به این که قیمت‌های اعلام شده بر پایه نرخ‌های مصوب سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان به انضمام هزینه‌های حمل، کاپوتاژ و خدمات توزیع در منطقه تعیین شده است؛ هرگونه تخطی از آن موجب برخورد‌های تعزیراتی بوده و شرکت‌های توزیع کننده ملزم به ارائه سرویس مطلوب روزانه بر اساس نرخ‌های ابلاغی است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی