تیتر امروز

مزایای داشتن شرکت‌های دانش بنیان
کارآفرینان در برنامه هفت ستاره‌ها (۱۳)؛ این قسمت عبدالمجید مرشدی

مزایای داشتن شرکت‌های دانش بنیان

در سیزهمین قسمت از برنامه «هفت ستاره‌ها»، گفت‌و‌گوی علی رودگرنژاد با عبدالمجید مرشدی مدیرکل دفتر تأمین مالی و سرمایه‌گذاری معاونت علمی رئیس جمهور را خواهید دید.
گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان و مکرون/ سومین تلاش برای ترور مرد جنجالی آمریکا/ ارسال پرونده دو خبرنگار به اجرای احکام
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان و مکرون/ سومین تلاش برای ترور مرد جنجالی آمریکا/ ارسال پرونده دو خبرنگار به اجرای احکام

این سی‌ و هفتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
معرفی و بررسی کتاب ساختارشکنی در مباحث قصاص
دیدارنیوز گزارش می‌دهد

معرفی و بررسی کتاب ساختارشکنی در مباحث قصاص

انجمن حقوق شناسی، گروه حقوق خانه اندیشمندان علوم انسانی، موسسه مطالعاتی بشیریه و نشر سرایی، هشتاد و ششمین جلسه از سلسله نشست های «یکشنبه های حقوق شناسی» را در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار...
روابط عمومی آموزش و پرورش شهرقدس خبر داد

استعفای مدیری که از مادر دانش‌آموز خواست کلاس را تمیز کند!

آموزش و پرورش شهرقدس درباره اخبار منتشر شده در فضای مجازی درباره نظافت مدرسه توسط یک مادر بابت نداشتن شهریه، اعلام کرد: پیرو بررسی‌های صورت گرفته و با عنایت به اظهارات ثبت شده مدیر مدرسه، اولیا دانش‌آموز و بر اساس مستندات موجود، با پذیرش استعفای مدیر، ابلاغ ایشان لغو و پرونده جهت ادامه بررسی وفق قوانین و مقرارت در اختیار هیأت رسیدگی به تخلفات قرار گرفت.

کد خبر: ۱۷۳۹۹۶
۱۳:۱۲ - ۲۵ مهر ۱۴۰۳

برکناری مدیری که از مادر دانش‌آموز خواست کلاس را تمیز کند!

دیدارنیوز: روابط عمومی آموزش و پرورش شهرقدس پیرامون اخبار منتشر شده در فضای مجازی درباره نظافت مدرسه توسط یک مادر بابت نداشتن شهریه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به نقل از رسانه آموزش و پرورش شهرقدس، پیرو بررسی‌های صورت گرفته و با عنایت به اظهارات ثبت شده مدیر مدرسه، اولیا دانش‌آموز و بر اساس مستندات موجود، با پذیرش استعفای مدیر، ابلاغ ایشان لغو و پرونده جهت ادامه بررسی وفق قوانین و مقرارت در اختیار هیأت رسیدگی به تخلفات قرار گرفت.

لازم به ذکر است، روز گذشته نیز داره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که «نماینده‌ای از سوی وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در محل مدرسه حاضر و با مدیر مدرسه و ولی دانش‌آموز گفتگو کردند.

بر اساس بررسی انجام شده، آنچه تاکنون محرز شده، با مطلب منتشر شده در فضای مجازی فاصله معناداری دارد.

بی شک اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران رعایت حقوق کامل دانش‌آموزان، اولیاء و فرهنگیان را محور تمامی فعالیت‌ها، برنامه‌ها و اقدامات خود دانسته و در صورت تأیید هرگونه تخلف از سوی مدیر مدرسه یا هر یک از ارکان ذی ربط، مطابق قوانین و مقررات با متخلفان برخورد خواهد شد.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی