تیتر امروز

گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان و مکرون/ سومین تلاش برای ترور مرد جنجالی آمریکا/ ارسال پرونده دو خبرنگار به اجرای احکام
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان و مکرون/ سومین تلاش برای ترور مرد جنجالی آمریکا/ ارسال پرونده دو خبرنگار به اجرای احکام

این سی‌ و هفتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
معرفی و بررسی کتاب ساختارشکنی در مباحث قصاص
دیدارنیوز گزارش می‌دهد

معرفی و بررسی کتاب ساختارشکنی در مباحث قصاص

انجمن حقوق شناسی، گروه حقوق خانه اندیشمندان علوم انسانی، موسسه مطالعاتی بشیریه و نشر سرایی، هشتاد و ششمین جلسه از سلسله نشست های «یکشنبه های حقوق شناسی» را در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار...
نبرد حساس ایران و قطر در دبی

قلعه‌نویی: این بازی بیش از ۶ امتیاز دارد!

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه دیدار حساس با قطر در مسیر جام جهانی ۲۰۲۶ گفت: این بازی می‌تواند بیش از ۶ امتیاز برای ما داشته باشد.

کد خبر: ۱۷۳۹۴۹
۱۹:۰۷ - ۲۴ مهر ۱۴۰۳

قلعه‌نویی: این بازی ۶ امتیاز دارد

دیدارنیوز: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: این بازی می‌تواند بیش از ۶ امتیاز برای ما داشته باشد. یک شرایط خاصی در جدول حاکم است و امیدواریم با پیروزی در این بازی بالای ۵۰ درصد مسیر صعود را هموار کنیم.

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (سه‌شنبه ۲۴ مهر) در چهارمین بازی خود در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در کشور امارات به مصاف قطر خواهد رفت.

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیش از این بازی گفت: ما دو نوع ریکاوری داشتیم که یک بخش آن تمرین و یک بخش دیگر آن مکمل‌هایی است که پزشکان ما در این مورد خیلی خوب کار کردند. از نظر بدنی آماده این مسابقه هستیم.

سرمربی تیم ملی افزود: خداروشکر که توانستیم از سه بازی ۷ امتیاز بگیریم، در بازی با ازبکستان با توجه به اینکه چهل دقیقه ۱۰ نفره بودیم، نتیجه خوبی گرفتیم. در مجموع احساس من این است که این بازی می‌تواند بیش از ۶ امتیاز برای ما داشته باشد. یک شرایط خاصی در جدول حاکم است و امیدواریم با پیروزی در این بازی بالای ۵۰ درصد مسیر صعود را هموار کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی