تیتر امروز

گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان و مکرون/ سومین تلاش برای ترور مرد جنجالی آمریکا/ ارسال پرونده دو خبرنگار به اجرای احکام
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان و مکرون/ سومین تلاش برای ترور مرد جنجالی آمریکا/ ارسال پرونده دو خبرنگار به اجرای احکام

این سی‌ و هفتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
معرفی و بررسی کتاب ساختارشکنی در مباحث قصاص
دیدارنیوز گزارش می‌دهد

معرفی و بررسی کتاب ساختارشکنی در مباحث قصاص

انجمن حقوق شناسی، گروه حقوق خانه اندیشمندان علوم انسانی، موسسه مطالعاتی بشیریه و نشر سرایی، هشتاد و ششمین جلسه از سلسله نشست های «یکشنبه های حقوق شناسی» را در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار...

قالیباف، ژنو را به مقصد تهران ترک کرد

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی که به منظور شرکت در صدوچهل‌ونهمین مجمع بین‌المللی اتحادیه بین‌المجالس جهانی به ژنو سوئیس سفر کرده بود، دقایقی قبل فرودگاه بین‌المللی ژنو را به مقصد تهران ترک کرد.

کد خبر: ۱۷۳۹۴۰
۱۷:۱۶ - ۲۴ مهر ۱۴۰۳

قالیباف، ژنو را به مقصد تهران ترک کرد

دیدارنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل فرودگاه بین‌المللی ژنو را به مقصد تهران ترک کرد.

به نقل از رسانه خانه ملت، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی که به منظور شرکت در صدوچهل‌ونهمین مجمع بین‌المللی اتحادیه بین‌المجالس جهانی (IPU) با موضوع «استفاده از علم، فناوری و نوآوری (STI) برای آیند‌های مسالمت‌آمیزتر و پایدارتر» به ژنو سوئیس سفر کرده بود، دقایقی قبل و عصر امروز (سه‌شنبه ۲۴ مهرماه) فرودگاه بین‌المللی ژنو را به مقصد تهران ترک کرد.

قالیباف در جریان این سفر ضمن ایراد سخنرانی در صدوچهل‌ونهمین مجمع بین‌المللی اتحادیه بین‌المجالس جهانی (IPU) و مجمع اتحادیه بین المجالس اسلامی (PUIC) با روسای مجالس ملی امارات، الجزایر، آذربایجان، عراق، ترکیه و زیمبابوه و رئیس دوره‌ای اتحادیه بین المجالس (IPU) نیز دیدار و گفتگو کرد.

رئیس قوه مقننه ضمن اظهار نظر در خصوص موضوع اصلی این دوره از اجلاس که پیرامون استفاده از هوش مصنوعی بود، مسأله جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و لبنان را محور سخنرانی‌ها و دیدار‌های خود قرار داد و از پارلمان‌های کشور‌های حاضر خواست اقدام عملیاتی علیه جنایات این رژیم صورت داده و مسیری امن برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به مناطق جنگ زده باز کنند.

گفتنی است؛ قالیباف پیش از حضور در ژنو، سفر یک‌روزه‌ای به بیروت داشت و از نزدیک از مناطق جنگ زده بازدید کرد و در جریان اوضاع قرار گرفت و پس از چند دیدار با مقامات لبنانی، در نهایت به سمت ژنو حرکت کرد تا پیام جنگ زدگان و آوارگان را در این اجلاس بین المللی به گوش جهانیان برساند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی