تیتر امروز

گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان و مکرون/ سومین تلاش برای ترور مرد جنجالی آمریکا/ ارسال پرونده دو خبرنگار به اجرای احکام
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان و مکرون/ سومین تلاش برای ترور مرد جنجالی آمریکا/ ارسال پرونده دو خبرنگار به اجرای احکام

این سی‌ و هفتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
معرفی و بررسی کتاب ساختارشکنی در مباحث قصاص
دیدارنیوز گزارش می‌دهد

معرفی و بررسی کتاب ساختارشکنی در مباحث قصاص

انجمن حقوق شناسی، گروه حقوق خانه اندیشمندان علوم انسانی، موسسه مطالعاتی بشیریه و نشر سرایی، هشتاد و ششمین جلسه از سلسله نشست های «یکشنبه های حقوق شناسی» را در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار...
رنکینگ جهانی تنیس روی میز اعلام شد

صعود بزرگ «فرجی» پس از درخشش در آسیا

در رنکینگ جدید فدراسیون جهانی تنیس روی میز، بنیامین فرجی پس از درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا، با صعودی ۳۳ پله‌ای بیشترین پیشرفت را در بین ورزشکاران ایرانی داشت و در جایگاه ۱۷۷ دنیا قرار گرفت.

کد خبر: ۱۷۳۹۳۴
۱۳:۵۶ - ۲۴ مهر ۱۴۰۳

صعود بزرگ «فرجی» پس از درخشش در آسیا

دیدارنیوز: بنیامین فرجی در جدیدترین رنکینگ منتشر شده فدراسیون جهانی تنیس روی میز ۳۳ پله صعود کرد و در جایگاه ۱۷۷ بزرگسالان دنیا قرار گرفت.

به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز، جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی تنیس روی میز پس از اتمام مسابقات قهرمانی آسیا منتشر شد و بنیامین فرجی پس از درخشش در این مسابقات با صعودی ۳۳ پله‌ای بیشترین صعود را در بین ورزشکاران ایرانی داشت و در جایگاه ۱۷۷ دنیا قرار گرفت.

نوشاد عالمیان کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز کشورمان پس از حضور در بین ۱۶ بازیکن برتر آسیا و کسب سهمیه رقابت‌های قهرمانی جهان با ۳ پله صعود مکان ۴۸ دنیا را به خود اختصاص داد و نیما عالمیان با صعودی ۲ پله‌ای در مکان ۱۵۱ برترین پینگ پنگ بازان دنیا قرار گرفت.

همچنین نوید شمس با دو پله سقوط در جایگاه ۱۸۳ و امیرحسین هدایی با ۳۶ پله سقوط در مکان ۱۸۵ رنکینگ جهانی قرار گرفتند.

در بخش دختران نیز، شیما صفایی با صعودی ۷۴ پله‌ای در جایگاه ۳۸۵ قرار گرفت، اما ندا شهسواری و مهشید اشتری هرکدام با دو پله تنزل در جایگاه‌های ۱۹۳ و ۲۶۶ قرار گرفتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی