تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

نمایشگاه اقوام و عشایر ایرانی در اراک

هفتمین نمایشگاه اقوام و عشایر ایرانی، عصر امروز دوشنبه، در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی در اراک گشایش یافت.

کد خبر: ۱۷۳۸۹۰
۲۰:۲۲ - ۲۳ مهر ۱۴۰۳

نمایشگاه اقوام و عشایر ایرانی در اراک

دیدارنیوز _ استان مرکزی: هفتمین نمایشگاه اقوام و عشایر ایرانی، عصر دوشنبه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی در اراک گشایش یافت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه در سالن پارس و پردیس محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی در اراک برپا شده است.

مهدی رمضانی با بیان اینکه این رویداد فرهنگی با حضور شرکت کنندگان سراسر کشور و در ۲۱۰ غرفه برپا شد اظهار کرد: این رویداد با هدف تشویق کارآفرینی و اشتغال کوچک و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و ارایه سوغات محلی، آثار فرهنگی، هنری، صنایع دستی و حفظ ارزش‌های اصیل بومی محلی، کاهش نابرابری‌های اقتصادی در راستای مهار تورم و رشد تولید برگزار شده است.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه هر روز گروه‌های هنری موسیقی محلی "شنه شاهو" از استان کردستان، گروه "داغلار" از استان آذربایجان شرقی، گروه "دنگ تال" از استان لرستان و گروه " آوای موج" از استان بوشهر هنر اصیل ایرانی را اجرا می‌کنند.

این نمایشگاه از امروز (دوشنبه) تا جمعه بیست و هفتم مهرماه جاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای علاقه‌مندان است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی