تیتر امروز

نشست تخصصی بررسی شیوه‌نامه انضباطی دانشگاه در سال ۱۴۰۳ با حضور فعالان دانشجویی و یک حقوقدان
دیدار برگزار کرد

نشست تخصصی بررسی شیوه‌نامه انضباطی دانشگاه در سال ۱۴۰۳ با حضور فعالان دانشجویی و یک حقوقدان

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود این بار به سراغ موضوع شیوه‌نامه انضباطی مصوب در وزارت علوم و بهداشت که در شهریور ۱۴۰۳ مصوب شده رفت و نشستی را برگزار کرد که می‌بینید و می‌خوانید.
بهترین نوع حکومت در عصر غیبت حکومت دموکراتیک است/ باید با مردم با رفق و مدارا و مهربانی برخورد کرد/ حجاب واجبی شرعی است، اما اجبار به حجاب از فجایع است
در بیست و دومین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام اکبرنژاد مطرح شد

بهترین نوع حکومت در عصر غیبت حکومت دموکراتیک است/ باید با مردم با رفق و مدارا و مهربانی برخورد کرد/ حجاب واجبی شرعی است، اما اجبار به حجاب از فجایع است

در بیست و دومین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام محمد تقی اکبر نژاد، مجتهد و مدرس حوزه درباره "پیامبر مکی- پیامبر مدنی" گفتگو کردیم.
مسعود! گردن ما و شما ندارد
افاضات اضافه

مسعود! گردن ما و شما ندارد

عوام الملک با اشاره به یکی از وعده‌های مسعود درباره فیلترینگ گفته: ما اشتباه شنیده بودیم که قصد داری فیلترینگ را رفع کنی. ما را بابت این اشتباه عفو کن و اگر خواستی گردنمان را بزن. گردن ما و شما...
محمدجواد جمالی نوبندگانی، نماینده سابق مجلس مطرح کرد

ایران در شرایط سخت در کنار مقاومت است

محمدجواد جمالی نوبندگانی، نماینده پیشین مجلس گفت: سفر مقام‌های ایران به مناطق جنگی بیروت القائات دشمن در ماجرای پیجیر‌ها را از بین برد و نشان داد ایران در شرایط سخت در کنار مقاومت است.

کد خبر: ۱۷۳۸۴۴
۱۰:۴۱ - ۲۳ مهر ۱۴۰۳

جمالی نوبندگانی

دیدارنیوز: یک نماینده پیشین مجلس گفت: حضور عراقچی در لبنان در حالیکه بیروت در حال بمباران بود و حضور قالیباف که خودش هدایت هواپیما را بر عهده گرفت هم یک ریسک بود و هم این حضور در مناطق تبلیغات و القائات سوء دشمن در خصوص ماجرای پیجر‌ها را از بین برد و نشان داد ایران در شرایط سخت در کنار مقاومت است.

محمدجواد جمالی نوبندگانی در گفتگو با ایلنا، درباره نقش ایران در منطقه گفت: در شرایط منطقه به خصوص خاورمیانه و کشور‌هایی مانند لبنان، فلسطین و اطراف آن‌ها شرایط ویژه است و تاکنون سابقه نداشته است ترور‌های سنگین بمباران‌های وحشیانه و قتل عام مردم زنان و کودکان در غزه اینچنین صورت گیرد که حتی صدای کسانی که به طور سنتی در اروپا، آمریکا و جا‌های دیگر مدافع صهیونیست‌ها بوده‌اند را درآورد و معترض شوند.

این نماینده پیشین مجلس یادآور شد: اسرائیلی‌ها و غربی‌ها در امتداد ترورها، جنگ‌ها و کشتار‌ها یک پیوست جنگ روانی هم اجرا می‌کنند، به طوری مشاهده کردیم در رابطه با پیجر‌ها و ترور سید حسن نصرالله می‌خواستند به جامعه به گونه‌ای القا کنند که این اتفاقات در اثر اهمالی‌کاری است که از سوی ایران رخ داده است و این تنها با هدف انحراف افکار عمومی صورت می‌گرفت.

وی با اشاره به حضور وزیر خارجه و رئیس مجلس در مناطقی از لبنان که مورد حمله اسرائیل قرار گرفته است، بیان کرد: به نظر من حضور عراقچی در لبنان در حالیکه بیروت در حال بمباران بود و حضور قالیباف که خودش هدایت هواپیما را بر عهده گرفت هم یک ریسک بود و هم این حضور در مناطق آن تبلیغات و القائات سوء را از بین برد و نشان داد ایران در شرایط سخت در کنار مقاومت است.

جمالی نوبندگانی خاطرنشان کرد: این حضور‌ها نشان داد مقامات ایران در مقابل ترور‌ها ترسی ندارند به نظر من با این سفر‌ها پیام‌های مختلفی به مردم لبنان، محور مقاومت و اسرائیل آمریکا و اروپا دادند که از جهات مختلف قابل بررسی است. عمده‌ترین‌شان این بود در زمانی که لبنان تحت بمباران‌های مختلف و حملات زمینی است این حضور‌ها می‌تواند موثر باشد و تقریباً مورد تایید همه گروه‌های سیاسی است.

وی در خصوص سفر احتمالی عراقچی به مصر گفت: سفر‌های عراقچی به خصوص به مصر را باید در دو محور مورد نظر قرار داد نخست اینکه بعد از سال‌ها و دهه‌های طولانی که ارتباط دیپلماتیک با مصر قطع بود، این سفر و روابط دوجانبه می‌تواند بسیار موثر باشد. آن هم در شرایطی که دو کشور از همه جهات مشترکاتی دارند و امروز هر دو کشور منتقد اعمال وحشیانه اسرائیلی‌ها هستند.

این نماینده پیشین مجلس گفت: از سوی دیگر مصر سالیان سال است که به عنوان لیدر و رهبر مبارزات جهان عرب با اسرائیل مطرح است، گرچه حالا نقش‌اش کمرنگ‌تر شده، ولی همچنان مصر به عنوان یکی از پرجمعیت‌ترین کشور‌های عربی و همسایه غزه می‌تواند بسیار موثر باشد و نقشی حائز اهمیت داشته باشد، ایران می‌تواند کمک کند این کشور نقش اصلی خود را بازیابد و از این نقش در فشار به اسرائیل استفاده کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی