تیتر امروز

بهترین نوع حکومت در عصر غیبت حکومت دموکراتیک است/ باید با مردم با رفق و مدارا و مهربانی برخورد کرد/ حجاب واجبی شرعی است، اما اجبار به حجاب از فجایع است
در بیست و دومین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام اکبرنژاد مطرح شد

بهترین نوع حکومت در عصر غیبت حکومت دموکراتیک است/ باید با مردم با رفق و مدارا و مهربانی برخورد کرد/ حجاب واجبی شرعی است، اما اجبار به حجاب از فجایع است

در بیست و دومین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام محمد تقی اکبر نژاد، مجتهد و مدرس حوزه درباره "پیامبر مکی- پیامبر مدنی" گفتگو کردیم.
مسعود! گردن ما و شما ندارد
افاضات اضافه

مسعود! گردن ما و شما ندارد

عوام الملک با اشاره به یکی از وعده‌های مسعود درباره فیلترینگ گفته: ما اشتباه شنیده بودیم که قصد داری فیلترینگ را رفع کنی. ما را بابت این اشتباه عفو کن و اگر خواستی گردنمان را بزن. گردن ما و شما...
مذاکرات برای برقراری آتش‌بس/ بحران توزيع بنزین با کارت ملی/ نامه ۳۹ نماینده مجلس به شورایعالی امنیت ملی
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

مذاکرات برای برقراری آتش‌بس/ بحران توزيع بنزین با کارت ملی/ نامه ۳۹ نماینده مجلس به شورایعالی امنیت ملی

این سی‌ و ششمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
چادرملو حریف آبی‌ها نشد

برتری استقلال در بازی دوستانه/ رضاییان درخشید

در روز‌هایی که لیگ برتر فوتبال ایران به دلیل بازی‌های ملی تعطیل است، تیم استقلال امروز (شنبه) در دیداری دوستانه به پیروزی پرگل برابر چادرملو اردکان رسید.

کد خبر: ۱۷۳۷۴۴
۱۸:۳۶ - ۲۱ مهر ۱۴۰۳

استقلال

دیدارنیوز: تیم استقلال در دیداری دوستانه مقابل چادرملو به برتری سه بر صفر رسید.

به نقل از رسانه باشگاه استقلال، دیدار تدارکاتی تیم فوتبال استقلال و چادرملو اردکان با برتری سه بر صفر آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

در این دیدار تدارکاتی که عصر امروز در زمین شماره ۲ آزادی برگزار شد، تیم استقلال در غیاب ملی پوشان خود با ترکیب متفاوتی به مصاف حریف لیگ برتری خود رفت.

استقلال

استقلال

با توافق کادرفنی دو تیم، این دیدار تدارکاتی در سه زمان سی دقیقه انجام شد. نیمه نخست و نیمه دوم این بازی تدارکاتی بدون گل به پایان رسید.

اما در سی دقیقه پایانی بازی، بعد از اعلام پنالتی بر روی امیرعلی صادقی، رامین رضاییان گل اول را به ثمر رساند. در ادامه آرمان رمضانی روی پاس رضاییان گل دوم را برای استقلال زد و در نهایت گل سوم استقلال روی پاس کوشکی و ضربه تمام کننده امیرعلی صادقی به دست آمد تا آبی پوشان پایتخت برنده این بازی تدارکاتی شوند.

کادرفنی استقلال در جریان این بازی، تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان را به میدان فرستاد تا تمام بازیکنان فرصت بازی مقابل چادرملو اردکان را به دست آورند.

به جز بازیکنان مصدوم و ملی پوشان، سایر نفرات همگی در ترکیب استقلال قرار گرفتند تا کادرفنی میزان آمادگی آن‌ها را مورد ارزیابی قرار دهد.

پیش از شروع بازی سهراب بختیاری‌زاده به بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال چادرملو اردکان خوشامد گفت و برای آن‌ها در ادامه رقابت‌های لیگ برتر آرزوی موفقیت کرد.

استقلال

استقلال

در حاشیه این دیدار ابوالفضل جلالی بازیکن ملی پوش تیم فوتبال استقلال که در اردوی تیم ملی دچار مصدومیت شده بود نیز حضور داشت تا مراحل درمان خود را زیر نظر پزشکان استقلال سپری کند.

احمد شهریاری رئیس هیات مدیره و فرشید سمیعی مدیرعامل استقلال با حضور در زمین شماره دو مجموعه آزادی، از نزدیک این بازی را تماشا کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی