تیتر امروز

مسعود! گردن ما و شما ندارد
افاضات اضافه

مسعود! گردن ما و شما ندارد

عوام الملک با اشاره به یکی از وعده‌های مسعود درباره فیلترینگ گفته: ما اشتباه شنیده بودیم که قصد داری فیلترینگ را رفع کنی. ما را بابت این اشتباه عفو کن و اگر خواستی گردنمان را بزن. گردن ما و شما...
مذاکرات برای برقراری آتش‌بس/ بحران توزيع بنزین با کارت ملی/ نامه ۳۹ نماینده مجلس به شورایعالی امنیت ملی
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

مذاکرات برای برقراری آتش‌بس/ بحران توزيع بنزین با کارت ملی/ نامه ۳۹ نماینده مجلس به شورایعالی امنیت ملی

این سی‌ و ششمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
توزیع بنزین با کارت ملی، بزرگترین فاجعه برای دولت خواهد بود/ شورا‌ها در کشور از مردم باج می‌گیرند
حسن مرادی، استاد حقوق انرژی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با دیدار اقتصادی

توزیع بنزین با کارت ملی، بزرگترین فاجعه برای دولت خواهد بود/ شورا‌ها در کشور از مردم باج می‌گیرند

برنامه گفت‌وگوی اقتصادی دیدارنیوز میزبان حسن مرادی، استاد حقوق بین الملل انرژی دانشگاه تهران، نماینده پیشین مجلس در دو دوره و سخنگوی کمیسیون انرژی در مجلس هفتم بود.

گزارش سفر رئیس مجمع خیرین کشور به اردبیل

حبیب الله بور بور، رئیس مجمع خیرین کشور در راستای توسعه‌ شعب مجمع خیرین در استان‌های باقی مانده، به استان اردبیل سفر کرد.

کد خبر: ۱۷۳۶۸۶
۱۲:۴۷ - ۲۰ مهر ۱۴۰۳

مجمع خیرین

دیدارنیوز: حبیب الله بور بور رئیس مجمع خیرین کشور و مرتضی سلیمی مشاور و رابط سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با مجمع خیرین کشور و هیات همراه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۳ به اردبیل سفر کردند.

به نقل از رسانه جمعیت هلال احمر، حبیب الله بور بور رئیس مجمع خیرین کشور و مرتضی سلیمی مشاور و رابط سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با مجمع خیرین کشور به منظور شرکت در نخستین جلسه مجمع استان اردبیل به این استان سفر کرد که در بدو ورود مورد استقبال مقامات استانی قرار گرفت.

مجمع خیرین

حبیب الله بور بور در بدو ورود با حضور در بنیاد شمیم مهر اردبیل از این مرکز دیدار کرد و بعد از این دیدار مسیر خود را به مرکز خیریه توانبخشی و نگهداری معلولین حضرت ابوالفضل (ع) پی گرفت و با معلولین این مرکز دیدار کرد.

بور بور سپس با حضور در ساختمان معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان با کارکنان این معاونت دیدار کرد و در ادامه از امکانات و تجهیزات تخصصی آن بازدید کرد.

مجمع خیرین

حبیب الله بور بور و هیات همراه در ادامه سفر خود به استان اردبیل با حضور در نخستین مجمع خیرین استان ضمن دیدار با استاندار اردبیل با خیرین شاخص استان نیز دیدار کردند به طوری که در این جلسه احد بیوته نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین، معاون سیاسی استاندار نیز حضور داشت.

مجمع خیرین

در این جلسه مجتبی باباپور به عنوان دبیر اجرایی انتخابات خیرمقدم گفت و سپس احد بیوته نماینده مجلس شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین، حبیب الله بور بور رئیس مجمع خیرین کشور و استادار اردبیل سخنرانی کردند.

یادآور می‌شود، در مجمع خیرین استان، انتخابات خیرین استان نیز با حضور ۳۰۰ نفر از خیرین برگزار شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی