تیتر امروز

مذاکرات برای برقراری آتش‌بس/ بحران توزيع بنزین با کارت ملی/ نامه ۳۹ نماینده مجلس به شورایعالی امنیت ملی
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

مذاکرات برای برقراری آتش‌بس/ بحران توزيع بنزین با کارت ملی/ نامه ۳۹ نماینده مجلس به شورایعالی امنیت ملی

این سی‌ و ششمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
توزیع بنزین با کارت ملی، بزرگترین فاجعه برای دولت خواهد بود/ شورا‌ها در کشور از مردم باج می‌گیرند
حسن مرادی، استاد حقوق انرژی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با دیدار اقتصادی

توزیع بنزین با کارت ملی، بزرگترین فاجعه برای دولت خواهد بود/ شورا‌ها در کشور از مردم باج می‌گیرند

برنامه گفت‌وگوی اقتصادی دیدارنیوز میزبان حسن مرادی، استاد حقوق بین الملل انرژی دانشگاه تهران، نماینده پیشین مجلس در دو دوره و سخنگوی کمیسیون انرژی در مجلس هفتم بود.
واکنش احتمالی اسرائیل به حملات موشکی ایران چه خواهد بود؟
از چشم جهان (۱۷۴)

واکنش احتمالی اسرائیل به حملات موشکی ایران چه خواهد بود؟

درپی حمله موشکی گسترده تهران به تل‌آویو، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل ادعا کرده که پاسخ به این حمله انجام خواهد شد اما مقامات ایران می‌گویند در صورت این اقدام، پاسخ شدیدتری در انتظار تل‌آویو...

پرداخت بیش از ۱۳۰ همت وام ازدواج و فرزندآوری

از ابتدای سال جاری تا ۱۸ مهر ماه، بیش از ۱۳۰ همت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری پرداخت شده است.

کد خبر: ۱۷۳۶۶۰
۱۸:۳۵ - ۱۹ مهر ۱۴۰۳

پرداخت بیش از ۱۳۰ همت وام ازدواج و فرزندآوری

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی از پرداخت بیش از ۱۳۰ همت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری از ابتدای سال جاری تا ۱۸ مهر ماه خبر داد.

به نقل از بانک مرکزی، مهدی صحابی روز پنجشنبه تشریح کرد: در این مدت بیش از ۱۰۲ همت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج توسط شبکه بانکی به متقاضیان پرداخت شده است که نسبت به سهمیه ابلاغی به شبکه بانکی تا تاریخ یادشده (مبلغ ۷۷۹ هزار و ۴۵۸ میلیارد ریال) حدود ۱۳۱ درصد تکالیف در این سرفصل محقق شده است.

وی بیان داشت: از ابتدای سال جاری تا تاریخ ۱۸ مهرماه بالغ بر تعداد ۳۰۶ هزار و ۸۳۴ فقره به مبلغ یک هزار و ۲۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج توسط شبکه بانکی به متقاضیان پرداخت شده است که نسبت به سهمیه ابلاغی به شبکه بانکی تا تاریخ یادشده (مبلغ ۷۷۹ هزار و ۴۵۸ میلیارد ریال) حدود ۱۳۱ درصد است و ضمناً این تسهیلات نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته حدود ۱۱ درصد رشد داشته است.

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: این بانک به منظور کاهش بار ترافیکی سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تسریع در ثبت نام متقاضی در سامانه مزبور در کوتاه‌ترین زمان ممکن، نسبت به تغییر و اصلاح فرآیند ثبت نام متقاضیان در سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج با امکان ثبت‌نام اولیه متقاضیان در کلیه ساعات شبانه‌روز و انتخاب یک بانک عامل به صورت ذخیره برای متقاضیان اقدام کرده است.

صحابی افزود: نسخه جدید سامانه مذکور از تاریخ پنجم مهرماه در دسترس عموم متقاضیان قرار گرفته و متقاضیان بانک مورد نظر خود را به صورت ذخیره انتخاب نموده و به محض تخصیص اعتبار به بانک مورد نظر، سامانه به طور خودکار ثبت‌نام متقاضی را قطعی می‌نماید. بر این اساس از زمان آغاز به‌کار نسخه جدید تعداد ۱۱۱ هزار و ۸۰ نفر نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند و تعداد ۷۹ هزار و ۹۵۰ نفر در فهرست ذخیره قرار گرفته‌اند که به محض تخصیص سهمیه به صف متقاضیان قطعی بانک عامل انتخابی منتقل خواهند شد.

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی در خصوص تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری نیز گفت: از ابتدای سال جاری تا تاریخ ۱۸ مهرماه بالغ بر تعداد ۲۷۸ هزار و ۶۹۶ فقره به مبلغ ۲۸۸ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند توسط شبکه بانکی به متقاضیان پرداخت شده است.

صحابی در خصوص آخرین آمار تسهیلات ودیعه مسکن اعلام کرد: از زمان ابلاغ مصوبه شورا در تیرماه سال ۱۴۰۱ تا تاریخ ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳، تعداد ۶۹۴ هزار و ۷۷۱ نفر تشکیل پرونده داده‌اند که از این تعداد، ۶۰۷ هزار و ۳۴۹ نفر به مبلغ ۵۵.۹ همت تسهیلات ویعه مسکن از شبکه بانکی دریافت کرده‌اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی