تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

استاندار خوزستان: دستگاه‌ها با همدلی به‌فکر رفع مشکلات مردم باشند

علی‌اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان از دستگاه‌های اجرایی استان خواست با همدلی و هماهنگی، برای برطرف‌کردن مشکلات مردم گام برداشته و اعتماد آنان را جلب کنند.

کد خبر: ۱۷۳۶۲۵
۲۱:۰۱ - ۱۸ مهر ۱۴۰۳

استاندار خوزستان: دستگاه‌ها با همدلی به‌فکر رفع مشکلات مردم باشند

دیدارنیوز _ استان خوزستان: استاندار خوزستان از دستگاه‌های اجرایی استان خواست همانند ایام اربعین با همدلی و هماهنگی، برای برطرف‌کردن مشکلات مردم گام برداشته و اعتماد آنان را جلب کنند.

علی‌اکبر حسینی محراب، روز چهارشنبه در مراسم تکریم از خادمین زوار اربعین حسینی در خوزستان در استانداری اظهار کرد: برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین بسیج عمومی در استان ایجاد شد که هماهنگی و تلاش همه دستگاه‌ها، صنوف و مواکب خوزستان در این روز‌ها بسیار نمونه بود.

وی افزود: فرهنگ مردم خوزستان آمیخته با اهل بیت (ع) و اربعین حسینی است به همین دلیل در ایام اربعین همه امکانات خود را در اختیار زائران قرار می‌دهند. اربعین نماد حرکت جبهه مقاومت است و به ظهور امام زمان (عج) ختم می‌شود.

استاندار خوزستان گفت: پشتیبانی و هماهنگی بین دستگاه‌های استان در برگزاری مراسم اربعین امسال خوب بود و همه نهاد‌ها تلاش فراوانی برای میزبانی بدون نقص این مناسبت مهم انجام دادند.

وی اظهار امیدواری کرد تجربه اربعین امسال، چراغ راه رفع کمبود‌ها و ضعف‌های پایانه‌ها باشد و سال آینده اربعین باشکوه‌تری برگزار کنیم.

حسینی محراب گفت: ارتباط بین ۲ کشور ایران و عراق در اربعین امسال بسیار خوب بود و باعث شد کمبود‌های مرز‌ها به سرعت برطرف شود.

وی افزود: عوامل امنیتی مستقر در پایانه‌های مرزی، شبانه روز مشغول فعالیت بودند تا زائران در امنیت کامل سفر کنند.

استاندار خوزستان گفت: امنیت جاده‌ها نسبت به سال‌های قبل در وضعیت بهتری بود همچنین راهداری استان، تمهیدات خوبی در جاده‌های منتهی به مرز اندیشیده بود.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی