تیتر امروز

توزیع بنزین با کارت ملی، بزرگترین فاجعه برای دولت خواهد بود/ شورا‌ها در کشور از مردم باج می‌گیرند
حسن مرادی، استاد حقوق انرژی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با دیدار اقتصادی

توزیع بنزین با کارت ملی، بزرگترین فاجعه برای دولت خواهد بود/ شورا‌ها در کشور از مردم باج می‌گیرند

برنامه گفت‌وگوی اقتصادی دیدارنیوز میزبان حسن مرادی، استاد حقوق بین الملل انرژی دانشگاه تهران، نماینده پیشین مجلس در دو دوره و سخنگوی کمیسیون انرژی در مجلس هفتم بود.
واکنش احتمالی اسرائیل به حملات موشکی ایران چه خواهد بود؟
از چشم جهان (۱۷۴)

واکنش احتمالی اسرائیل به حملات موشکی ایران چه خواهد بود؟

درپی حمله موشکی گسترده تهران به تل‌آویو، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل ادعا کرده که پاسخ به این حمله انجام خواهد شد اما مقامات ایران می‌گویند در صورت این اقدام، پاسخ شدیدتری در انتظار تل‌آویو...
بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر

این سی‌ و پنجمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
قالیباف توضیح داد

مطالبات گندم‌کاران و همسازی‌سازی حقوق بازنشستگان به کجا رسید؟

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع پرداخت مطالبات گندم‌کاران و همسازی سازی حقوق بازنشستگان بررسی شد، از این رو همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه انجام شده و مطالبات گندم کاران به زودی پرداخت می‌شود.

کد خبر: ۱۷۳۵۷۵
۱۰:۳۰ - ۱۸ مهر ۱۴۰۳

قالیباف

دیدارنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه مشترک با رئیس جمهور و برنامه و بودجه و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: موضوع پرداخت مطالبات گندم‌کاران و همسازی سازی حقوق بازنشستگان بررسی شد، از این رو همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه انجام شده و مطالبات گندم کاران به زودی پرداخت می‌شود.

به نقل از رسانه خانه ملت، محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (چهار‌شنبه، ۱۸ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به دغدغه مردم و نمایندگان درخصوص وضعیت گندم شب گذشته جلسه‌ای را با رئیس جمهور، سازمان برنامه و بودجه و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس داشتیم و در آنجا بحث و توافق شد، ضمن اینکه امروز هم در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی، هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود. در رابطه با موضوع گندم تصمیم‌گیری انجام شد که انشاالله پرداخت‌ها آغاز می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در رابطه با همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز تصریح کرد: در رابطه به بحث ۴۰ درصد و ۳۰ درصد بازنشستگان نیز این موضوع از این ماه شروع شده و کار آن انجام می‌شود؛ لذا عزیزان بازنشسته و کشاورز از این موضوع مطلع باشند.

قالیباف خاطرنشان کرد: مطلع شدیم پدر محمد بهرامی سیف آباد، نماینده بویراحمد، دنا و مارگون به رحمت ایزدی پیوستند، مصیبت وارده را به ایشان و خانواده محترمشان عرض تسلیت و برای آن مرحوم طلب مغفرت از درگاه خداوند متعال داریم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی