تیتر امروز

واکنش احتمالی اسرائیل به حملات موشکی ایران چه خواهد بود؟
از چشم جهان (۱۷۴)

واکنش احتمالی اسرائیل به حملات موشکی ایران چه خواهد بود؟

درپی حمله موشکی گسترده تهران به تل‌آویو، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل ادعا کرده که پاسخ به این حمله انجام خواهد شد اما مقامات ایران می‌گویند در صورت این اقدام، پاسخ شدیدتری در انتظار تل‌آویو...
بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر

این سی‌ و پنجمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک پژوهشگر دینی

فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل "زد" اگر قرار است حکومت را راضی کند،بی نتیجه است

دیدارنیوز در یکی دیگر از سری برنامه های جامعه پلاس با موضوع ارتباط نسل زد با دین به سراغ حجت الاسلام فاضل میبدی پژوهشگر دینی رفت. این گفت و گوی جذاب را ببیند.
دنیای فوتبال آن گل فینال جام جهانی ۲۰۱۰ را فراموش نمی‌کند

خداحافظی مرد دوست‌داشتنی لاماسیا/ اینیستا: این دوران مانند یک افسانه بود

آندرس اینیستا، ستاره سابق و محبوب بارسلونا که روز گذشته (دوشنبه) اعلام بازنشستگی کرد، امروز در مراسمی که باشگاه بارسلونا به مناسبت بازنشستگی‌اش ترتیب داده بود، حاضر شد و گفت: از رسیدن به رؤیایم بسیار خوشحالم. دوران ورزشی من مانند یک افسانه بود، چون بهترین لحظات را در سطح حرفه‌ای تجربه کردم. برای من آمدن به بارسا رؤیایی بود که روی تحقق آن تمرکز کردم.

کد خبر: ۱۷۳۵۵۱
۱۸:۲۴ - ۱۷ مهر ۱۴۰۳

خداحافظی مرد دوست‌داشتنی لاماسیا

دیدارنیوز: هافبک پیشین بارسلونا از دوران حضورش در این باشگاه به عنوان مهمترین دوره زندگی‌اش یاد کرد.

آندرس اینیستا که روز گذشته (دوشنبه) در سن ۴۰ سالگی اعلام بازنشستگی کرد و به ۲۴ سال حضور خود در فوتبال سطح حرفه‌ای پایان داد، امروز (سه‌شنبه) در مراسمی که باشگاه بارسلونا به مناسبت بازنشستگی‌اش ترتیب داده بود، حاضر شد. در این مراسم خانواده اینیستا، برخی بازیکنان سابق و فعلی بارسلونا، هانسی فلیک، خوان لاپورتا رئیس باشگاه و چهره‌های شناخته شده دیگر نیز حضور داشتند.

اینیستا که در همان آغاز سخنرانی‌اش در این مراسم احساسی شد و اشک از چشمانش سرازیر شد، صحبت‌های خود را این‌طور آغاز کرد: این‌ها اشک احساس و غرور هستند، نه اشک غم. این‌ها اشک‌های پسری از فوئنتالبیلا هستند که رؤیای فوتبالیست شدن را داشت و به آن رسید. لاماسیا (آکادمی باشگاه بارسلونا که کارش را در سن ۱۲ سالگی از آنجا آغاز کرد) من را برای همیشه تغییر داد. حضور در لاماسیا دوره‌ای است که زندگی من را شکل داد.

خداحافظی مرد دوست‌داشتنی لاماسیا

وی افزود: از رسیدن به رؤیایم بسیار خوشحالم. دوران ورزشی من مانند یک افسانه بود، چون بهترین لحظات را در سطح حرفه‌ای تجربه کردم. برای من آمدن به بارسا رؤیایی بود که روی تحقق آن تمرکز کردم. به بهترین جایگاه ممکن رسیدم تا تمام رؤیاهایم را برآورده کنم. من تمامی دستاوردهایم در فوتبال را مدیون پدرم هستم. شادترین خاطرات من در بارسا، اولینش روزی است که اولین بازی‌ام را برای این تیم مقابل کلوب بروژ انجام دادم و دومی‌اش روزی بود که اولین بازی‌ام را در ورزشگاه نوکمپ مقابل تیم رکراتیوو انجام دادم.

هافبک پیشین بارسلونا تصریح کرد: من نمی‌توانم خیلی از فوتبال دور بمانم، چون فوتبال سال‌ها زندگی من بوده است. اگر می‌شد تا ۹۰ سالگی بازی می‌کردم. اگر یک کلمه باشد که بتواند این لحظه را با آن توصیف کنم، آن کلمه "افتخار" است. افتخار به اینکه تا این لحظه جنگیده‌ام، تا روز آخر. دوست دارم در مقطعی به بارسا بازگردم، چون کسانی که به هر طریقی در این باشگاه نفوذ زیادی داشته‌اند، باید در این باشگاه باشند. وقتی بتوانم کاری را که در دوران فوتبالم انجام دادم، در نقش دیگری نجام دهم، خوشحال می‌شوم بتوانم کاری بکنم.

خداحافظی مرد دوست‌داشتنی لاماسیا

اینیستا همچنین درباره توپ طلای ۲۰۱۰ که او به همراه لیونل مسی و ژاوی سه رده اول را از آن خود کردند و مسی در نهایت دومین توپ طلایش را به دست آورد، یادآور شد: تصویر ژاوی، لئو و من روی سکوی سه نفر برتر، از دستیابی به آن جایزه بزرگتر است. سه بازیکن از یک باشگاه روی سکو بزرگترین جایزه است، نه اینکه چه کسی آن را برده است!

خداحافظی مرد دوست‌داشتنی لاماسیا

وی در پایان درباره سرمربی آلمانی بارسلونا گفت: امیدوارم فلیک بتواند سال‌های زیادی را در بارسا بماند که این می‌تواند نشانه خوبی برای باشگاه باشد. کاری که او می‌کند و خواهد کرد، شگفت‌انگیز خواهد بود.

اینیستا که بین سال‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۱۸ در عضویت باشگاه بارسلونا بود و در سال ۲۰۰۲ هم به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کرد، در ۶۷۴ دیداری که برای آبی و اناری‌ها به میدان رفت، آمار ۵۷ گل زده و ۱۳۵ پاس گل را از خود برجای گذاشت.

او به بارسلونا برای کسب ۹ قهرمانی در لالیگا، شش قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، پنج قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، دو قهرمانی در سوپرجام اروپا و سه قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها کمک کرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی