تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مومنی، وزیر کشور اعلام کرد

کشور تحمل این تعداد از مهاجران را ندارد

اسکندر مومنی، وزیر کشور در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: کشور ما تحمل این حضور گسترده از مهاجران را ندارد و یارانه‌ها و منابع کشور مصروف می‌شود. با همکاری با فراجا و سایر دستگاه‌ها این کار را دنبال می‌کنیم و باید خروج اتباع از کشور صورت بگیرد.

کد خبر: ۱۷۳۲۰۷
۱۲:۴۸ - ۱۱ مهر ۱۴۰۳

کشور تحمل این تعداد از مهاجران را ندارد

دیدارنیوز: وزیر کشور با اعلام اینکه موضوع طرد اتباع بیگانه در دستورکار ماست، تاکید کرد: باید خروج اتباع از کشور صورت بگیرد.

اسکندر مومنی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: موضوع طرد اتباع بیگانه در دستورکار ماست. این موضوع در حال پیگیری است و به هیچ‌وجه مهاجرستیزی نداریم، ولی مسأله این است که کشور ما تحمل این حضور گسترده از مهاجران را ندارد و یارانه‌ها و منابع کشور مصروف می‌شود. با همکاری با فراجا و سایر دستگاه‌ها این کار را دنبال می‌کنیم و باید خروج اتباع از کشور صورت بگیرد.

وی ادامه داد: یکی از اولویت‌های دولت و وزارت کشور، موضوع اتباع خارجی است. تعداد آن‌ها در سال‌های اخیر خیلی زیاد شده است. با کشور و مردم افغانستان اشتراکات زیادی داریم و مساله ما مهاجرستیزی نیست. اولویت اصلی ما طرد اتباع غیرمجاز است. ما چاره‌ای جز طرد این افراد نداریم.

مومنی همچنین گفت: در ۲ یا ۳ هفته اکثر استانداران مشخص خواهد شد.

وزیر کشور در پایان گفت: از نیرو‌های مسلح برای پاسخ به موقع به رژیم صهیونیستی تشکر می‌کنم. ایران در راستای منافع ملی خود، براساس منشور سازمان ملل متحد و حمایت از جبهه مقاومت، تصمیمات خود را براساس منافع ملی خود گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی