تیتر امروز

بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر

این سی‌ و پنجمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک پژوهشگر دینی

فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل "زد" اگر قرار است حکومت را راضی کند،بی نتیجه است

دیدارنیوز در یکی دیگر از سری برنامه های جامعه پلاس با موضوع ارتباط نسل زد با دین به سراغ حجت الاسلام فاضل میبدی پژوهشگر دینی رفت. این گفت و گوی جذاب را ببیند.
صیانت از حقوق بشر، لازمه‌ی ضروری توسعه پایدار
"معیار" در گفت و گو با یک وکیل پایه یک دادگستری بررسی کرد

صیانت از حقوق بشر، لازمه‌ی ضروری توسعه پایدار

دیدارنیوز در یکی دیگر از برنامه های "معیار" با عباس کوچ نژاد، وکیل پایه یک دادگستری موضوع توسعه را به بحث و بررسی گذاشت، حاصل این گفت و گو را ببینید و بخوانید.
تنش در خاورمیانه ادامه دارد

فوری/ ادعای آمریکا؛ ایران در حال تدارک حمله به اسرائیل است

یک مقام ارشد آمریکایی مدعی شد: ایالات متحده به شواهدی دست‌یافته که نشان می‌دهد جمهوری اسلامی ایران در حال تدارک حمله با موشک‌های بالستیک به اسرائیل است.

کد خبر: ۱۷۳۱۴۸
۱۸:۲۴ - ۱۰ مهر ۱۴۰۳

فوری/ ادعای آمریکا؛ ایران در حال تدارک حمله به اسرائیل است

دیدارنیوز: مقام ارشد کاخ سفید مدعی شد: ایران در حال تدارک حمله موشکی قریب‌الوقوع به اسرائیل است.

به گزارش اکسیوس به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی، ایالات متحده به شواهدی دست‌یافته که نشان می‌دهد جمهوری اسلامی ایران در حال تدارک حمله با موشک‌های بالستیک به اسرائیل است.

این مقام آمریکایی ادعا کرد: «ما به طور فعالانه از آمادگی نظامی اسرائیل برای دفاع در برابر حمله جمهوری اسلامی ایران حمایت می‌کنیم. حمله مستقیم جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل، عواقب سختی برای ایران در پی خواهد داشت.»

دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل گفت که این ارتش از سوی ایالات متحده از «تدارک جمهوری اسلامی ایران برای قریب‌الوقوع موشک به اسرائیل» مطلع شده است، اما هنوز هیچ «تهدید هوایی از سوی ایران» شناسایی نشده است.

او افزود: «سامانه‌های پدافند هوایی ما کاملا آماده و جت‌های نیروی هوایی در حال گشت زنی در آسمان هستند. ما همراه با شرکای آمریکایی خود برای حمله و دفاع در اوج آمادگی هستیم و تحولات ایران را دنبال می‌کنیم. حمله ایران به اسرائیل عواقبی خواهد داشت.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی