تیتر امروز

ترور حسن نصرالله/ ادامه حملات اسرائیل به لبنان/ تعداد آوارگان بیش از هر زمان دیگر در تاریخ است
حمله وحشیانه اسرائیل به بیروت (بروز رسانی می‌شود)

ترور حسن نصرالله/ ادامه حملات اسرائیل به لبنان/ تعداد آوارگان بیش از هر زمان دیگر در تاریخ است

حمله تروریستی ارتش اسرائیل به بیروت با بمب‌های سنگرشکن و شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان واکنش‌های جهانی را به این حادثه برانگیخت.
 تیر خلاص امام خمینی به فقه و فقاهت و حوزه/ بسیاری از فقها از نظرشان برگشته اند/ شیخ فضل الله نوری معتقد بود که حکومت حق سلاطین است
در بیستمین برنامه دیدار اندیشه با محمدمنصورنژاد، محقق و دین پژوه مطرح شد:

 تیر خلاص امام خمینی به فقه و فقاهت و حوزه/ بسیاری از فقها از نظرشان برگشته اند/ شیخ فضل الله نوری معتقد بود که حکومت حق سلاطین است

در بیستمین برنامه دیدار اندیشه با محمد منصورنژاد دین پژوه، استاد دانشگاه درباره "جایگاه نظریه ولایت فقیه در فقه و قانون اساسی" گفتگو کردیم.

پرواز قیمت دلار با تایید شهادت سید حسن نصرالله

هنوز چند ساعت از تایید خبر شهادت سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان نگذشته است که افزایش ناگهانی قیمت دلار موجب نگرانی های گسترده ای در میان مردم شده است.

کد خبر: ۱۷۲۹۸۸
۱۰:۱۴ - ۰۸ مهر ۱۴۰۳

دیدارنیوز: هنوز چند ساعت از تایید خبر شهادت سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان نگذشته است که افزایش ناگهانی قیمت دلار موجب نگرانی های گسترده ای در میان مردم شده است. در دل بازار اما وضعیت نگران کننده تر است به نحوی که با مراجعه به پاساژ چارسو میتوان به طور کامل مشاهده نمود که هیچ یک از فروشندگان موبایل تمایلی به فروش گوشی های موبایلی مانند سری مختلف آیفون و یا بالارده های سامسونگ و شیائومی و همچنین هندزفری بلوتوثی برندهای سامسونگ و اپل و شارژهای مربوط به این دو برند تا زمانی که اوضاع ارزی کشور به حالت نرمال بازگردد ندارند. با افزایش قیمت موبایل در دل بازار تهران، شاهد افزایش قیمت قطعات موبایل پر استفاده ای همچون ال سی دی موبایل و باتری موبایل نیز هستیم که نگرانی ها را دوچندان کرده است.

افزایش قیمت دلار تنها بر حوزه تکنولوژی و موبایل تاثیر گذار نبوده است و حتی بر حوزه گردشگری نیز تاثیر گذار بوده است. بسیاری از افرادی که قصد سفر خارجی تفریحی و یا مهاجرت دائمی به یک کشور خارجی را داشتند اینک با مشکل جدی در تامین ارز مورد نیاز برای سفر خود پیدا کرده اند، ارز مورد نیاز یا یافت نمی شود و یا هزینه بسیار بالاتری نسبت به آنچه در چند روز قبل توسط مسافر براورد شده بود برای او در بر خواهد داشت.

باید منتظر بود و دید سیاست های خارجی ایران طی روزهای آتی چه تصمیماتی برای کنترل نرخ ارز و به طبع تبعاتی که این افزایش نرخ ارز خواهد داشت اندیشیده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی