تیتر امروز

مبادا به خواص فشار بیاید
افاضات اضافه

مبادا به خواص فشار بیاید

عوام‌الملک در نامه جدیدش به حضرت مسعود، از آزادی واقعی در جامعه و تجمع پرشور(!) حامیان فیلترینگ تشکر کرده و بابت مالیات حقوق هم گفته مهم این است که یک وقت به خواص فشار نیاید.
افزایش قیمت بنزین در سال آینده؟/ جولان پ‌ک‌ک در قلب آنکارا/ تفاهم واشنگتن و تل‌آویو‌ درباره ماجراجویی خطرناک نتانیاهو
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

افزایش قیمت بنزین در سال آینده؟/ جولان پ‌ک‌ک در قلب آنکارا/ تفاهم واشنگتن و تل‌آویو‌ درباره ماجراجویی خطرناک نتانیاهو

این چهلمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
خلاء توسعه گرایی در سینمای خانگی
گزارش دیدار از یک رویداد فرهنگی در فرهنگسرای ملل

خلاء توسعه گرایی در سینمای خانگی

کانون فرهنگ و زندگی در فرهنگسرای ملل پارک قیطریه، میزبان نشستی بود که موضوعش مانند سلسله نشست‌های پیشینش، متناسب با عنوان این کانون فرهنگی بود که به جریان تو در توی فرهنگ و زندگی می‌پرداخت؛ خبرنگار...
بارسلونا با ترکیبی دور از انتظار به اوساسونا باخت

اولین ناکامی فلیک در لالیگا

تیم بارسلونا شب گذشته (شنبه) اولین شکست فصل خود در لالیگا را در زمین اوساسونا تجربه کرد؛ ترکیب ابتدایی هانسی فلیک و مصدومان پرتعداد بارسا باعث شد تا این تیم بالاخره اولین ناکامی لالیگایی را تجربه کند.

کد خبر: ۱۷۲۹۸۲
۰۹:۲۲ - ۰۸ مهر ۱۴۰۳

اولین ناکامی فلیک در لالیگا

دیدارنیوز: بارسلونا نخستین شکست فصل را با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل اوساسونا تجربه کرد.

اوساسونا با ارائه نمایشی تهاجمی و جذاب به پیروزی شیرین ۴ بر ۲ مقابل بارسلونا رسید تا ضمن پایان دادن به روند ۶ شکست متوالی مقابل بلوگرانا، اولین شکست فصل را به تیم ترسناک هانسی فلیک تحمیل کند. بارسلونا با این شکست همچنان با ۲۱ امتیاز در صدر جدول لالیگا باقی ماند، اما رئال در صورت پیروزی در شهرآورد مادرید به فاصله یک امتیازی آبی‌اناری‌ها خواهد رسید.

اولین ناکامی فلیک در لالیگا

مسابقه با بازی متعادل ۲ تیم آغاز شد و اوساسونا با دومین حمله خود در دقیقه ۱۸ به گل نخست رسید. برایان ساراگوسا توپ را در نزدیکی منطقه کرنر کنترل کرد و با ارسال بلند از سمت چپ به داخل محوطه جریمه رساند تا نفوذ و ضربه سر محکم آنته بودیمیر تور دروازه ایناکی پنیا را به لرزه بیندازد. این سومین اثرگذاری مهاجم کروات روی گل‌های اوساسونا در این فصل به شمار می‌رفت.

برتری اوساسونا ۱۰ دقیقه بعد دوبرابر شد. توپ‌گیری در میانه میدان تیم میزبان را در موقعیت حمله قرار داد و پاس در عمق ایبانیز باعث شد ساراگوسا با پنیا تک به تک شود؛ بال چپ جوان اوساسونا سنگربان بارسا را دریبل کرد و توپ را به زیبایی به دروازه خالی او راهی کرد.

اولین ناکامی فلیک در لالیگا

۴۵ دقیقه نخست با برتری ۲ بر صفر اوساسونا به پایان رسید و شاگردان فلیک با ثبت تنها یک شوت در چارچوب راهی رختکن شدند. با آغاز نیمه دوم، اما کلین‌شیت میزبان بالاخره به باد رفت. توپ لو رفته بازیکنان اوساسونا در نیمه زمین خودی پائو ویکتور را در پشت محوطه جریمه صاحب توپ کرد. انتظار می‌رفت سرخیو اررا ضربه نهایی او را به سادگی دریافت کند، اما توپ از دستان سنگربان ۳۱ ساله میزبان گذشت تا حساب کار ۲ بر یک شود. او دقایقی قبل ضربه سر خطرناک روبرت لواندوفسکی را مهار کرده بود.

تلاش‌های بارسلونا برای به تساوی کشیدن کار بی‌حاصل بود و اوساسونا در دقیقه ۷۲ به گل سوم رسید. خطای سرخی دومینگس ۱۹ ساله روی پای آنته بودیمیر به اعلام پنالتی انجامید. بودیمیر شخصاً پشت توپ ایستاد و در جهت حرکت پنیا توپ را به گوشه پایین دروازه فرستاد.

اولین ناکامی فلیک در لالیگا

این پایان کار نبود و آبل برتونس ۷ دقیقه بعد از ورود به زمین گل چهارم را هم به ثمر رساند. این مدافع کناری ۲۴ ساله با یک شلیک پرقدرت راه دور سقف دروازه پنیا را به لرزه درآورد و او بختی برای مهار توپ نداشت. گل دیدنی او را لامینه یامال دقایقی بعد جبران کرد. هافبک ملی‌پوش توپ را از فران تورس گرفت و با یک شوت کات‌دار دیدنی از پشت محوطه، حساب کار را ۴ بر ۲ کرد.

اولین ناکامی فلیک در لالیگا

بارسلونا سه‌شنبه این هفته در چارچوب هفته دوم رقابت‌های فصل ۲۵-۲۰۲۴ لیگ قهرمانان اروپا میزبان یانگ بویز است و روز یکشنبه هفته آینده در لیگ به خانه دپورتیوو آلاوس می‌رود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی