تیتر امروز

 تیر خلاص امام خمینی به فقه و فقاهت و حوزه/ بسیاری از فقها از نظرشان برگشته اند/ شیخ فضل الله نوری معتقد بود که حکومت حق سلاطین است
در بیستمین برنامه دیدار اندیشه با محمدمنصورنژاد، محقق و دین پژوه مطرح شد:

 تیر خلاص امام خمینی به فقه و فقاهت و حوزه/ بسیاری از فقها از نظرشان برگشته اند/ شیخ فضل الله نوری معتقد بود که حکومت حق سلاطین است

در بیستمین برنامه دیدار اندیشه با محمد منصورنژاد دین پژوه، استاد دانشگاه درباره "جایگاه نظریه ولایت فقیه در فقه و قانون اساسی" گفتگو کردیم.
واکنش‌ها به ترور حسن نصرالله/ عراقچی خواستار برگزاری نشست فوق‌العاده سران کشور‌های اسلامی شد
حمله وحشیانه اسرائیل به بیروت (بروز رسانی می‌شود)

واکنش‌ها به ترور حسن نصرالله/ عراقچی خواستار برگزاری نشست فوق‌العاده سران کشور‌های اسلامی شد

رژیم اسرائیل در ادامه تجاوزات نظامی خود به غزه و بیروت، شب گذشته (جمعه) با بمب‌های سنگین چند ساختمان را در بیروت با خاک یکسان کرد. مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور کشورمان این اتفاق را جنایتی آشکار...
در نامه قالیباف به رئیس مجلس نمایندگان لبنان مطرح شد

حمایت مجلس ایران از مقاومت و حسن نصرالله

محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس مجلس نمایندگان لبنان، بر حمایت کامل مجلس ایران از جبهه مقاومت و سیدحسن نصرالله تاکید کرد و نوشت: حملات گسترده در منطقه ضاحیه بیروت و هدف قرار دادن مردم مظلوم لبنان، پس از نسل‌کشی بی‌رحمانه در غزه، بیانگر خوی وحشی‌گری و تروریسم دولتی و نادیده گرفتن همه قوانین حقوق بشری توسط رژیم سفاک صهیونیستی است.

کد خبر: ۱۷۲۹۴۰
۱۲:۴۶ - ۰۷ مهر ۱۴۰۳

حمایت مجلس ایران از مقاومت و حسن نصرالله

دیدارنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی بر حمایت کامل مجلس شورای اسلامی از جبهه مقاومت تاکید کرد و گفت: جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل، بدون هیچ حد و مرز اخلاقی و انسانی، در سکوت خفت‌بار مدعیان حقوق بشر و مجامع بین‌المللی همچنان ادامه دارد.

متن نامه محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است:

«جناب آقای نبیه بری

رئیس مجلس نمایندگان لبنان

سلام علیکم.

حملات گسترده در منطقه ضاحیه بیروت و هدف قرار دادن مردم مظلوم لبنان، پس از نسل‌کشی بی‌رحمانه در غزه، بیانگر خوی وحشی‌گری و تروریسم دولتی و نادیده گرفتن همه قوانین حقوق بشری توسط رژیم سفاک صهیونیستی است.

مجلس شورای اسلامی ایران نه تنها این اقدامات وحشیانه را به شدت محکوم می‌کند، بلکه تداوم اینگونه اقدامات غیربشردوستانه را فاجعه علیه بشریت، صلح و ثبات منطقه و جهان می‌داند.

متأسفانه جهان شاهد است که جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل، بدون هیچ حد و مرز اخلاقی و انسانی، در سکوت خفت‌بار مدعیان حقوق بشر و مجامع بین‌المللی همچنان ادامه دارد.

مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن جنایت‌های رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی، حمایت کامل خود را از جبهه مقاومت و در رأس آن سید حسن نصرالله اعلام می‌دارد.

مطلب مرتبط:

فوری: ادعای ارتش اسرائیل؛ نصرالله را ترور کردیم/ بی‌بی‌سی: حزب‌الله هنوز تایید نکرده/ «نصرالله در مقر زیرزمینی حزب‌الله بود»

یقیناً وعده الهی «إنْ تنْصروا الله ینْصرکم و یثبّتْ أقدامکم» محقق خواهد شد و محور مقاومت و حزب‌الله پیروز قطعی این نبرد خواهد بود. مجدداً ضمن اعلام همبستگی با ملت شریف و شجاع لبنان و درود بر ارواح طیبه شهدای محور مقاومت، از خداوند متعال صبر و اجر برای بازماندگان و شفای عاجل و کامل برای مجروحان و پیروزی و عزت روزافزون برای رزمندگان جبهه مقاومت، مسئلت می‌نمائیم.

محمدباقر قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی

جمهوری اسلامی ایران»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی