تیتر امروز

فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک پژوهشگر دینی

فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل "زد" اگر قرار است حکومت را راضی کند،بی نتیجه است

دیدارنیوز در یکی دیگر از سری برنامه های جامعه پلاس با موضوع ارتباط نسل زد با دین به سراغ حجت الاسلام فاضل میبدی پژوهشگر دینی رفت. این گفت و گوی جذاب را ببیند.
صیانت از حقوق بشر، لازمه‌ی ضروری توسعه پایدار
"معیار" در گفت و گو با یک وکیل پایه یک دادگستری بررسی کرد

صیانت از حقوق بشر، لازمه‌ی ضروری توسعه پایدار

دیدارنیوز در یکی دیگر از برنامه های "معیار" با عباس کوچ نژاد، وکیل پایه یک دادگستری موضوع توسعه را به بحث و بررسی گذاشت، حاصل این گفت و گو را ببینید و بخوانید.
قید مطلقه در ولایت فقیه، فقه را از جمود و خشکی و محدودیت خارج می‌کند/ مردم می‌توانند، ولی فقیه را مورد سوال قرار دهند، اما ولی فقیه هم الزامی به پاسخ ندارد!
در بیست و یکمین برنامه دیدار اندیشه با مهدی رنجبریان مطرح شد:

قید مطلقه در ولایت فقیه، فقه را از جمود و خشکی و محدودیت خارج می‌کند/ مردم می‌توانند، ولی فقیه را مورد سوال قرار دهند، اما ولی فقیه هم الزامی به پاسخ ندارد!

در بیست و یکمین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام و المسلمین مهدی رنجبریان مدرس حوزه درباره "جایگاه نظریه ولایت فقیه در فقه و قانون اساسی" گفتگو کردیم.

مهاجری با خیبر خداحافظی کرد

رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد، که روز گذشته این باشگاه از پایان همکاری با او خبر داده بود، با انتشار پیامی با هواداران خیبر خداحافظی کرد.

کد خبر: ۱۷۲۸۰۷
۱۲:۳۷ - ۰۴ مهر ۱۴۰۳

مهاجری با خیبر خداحافظی کرد

دیدارنیوز: رضا مهاجری با انتشار پستی در صفحه شخصی خود با هواداران تیم فوتبال خیبر خرم آباد خداحافظی کرد.

رضا مهاجری، سرمربی پیشین تیم فوتبال خیبر خرم آباد، که موفق شده بود این تیم را از لیگ دسته اول به لیگ برتر برساند، پس از جدایی از این باشگاه، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، با هواداران خیبر خداحافظی کرد.

مهاجری در این خصوص نوشت:

دورانِ حضور من در خیبر بزرگ و زندگی ورزشی با لرتبارانِ شریف به سر رسید و پس از رقم‌زدن یک آمار جاودانه و تکرارنشدنی در حالی از دیار لرستان خداحافظی می‌کنم که حسرت هم‌نفسی با شما هواداران در دیدار آخر در سینه‌ام ماند.

از لطف بی‌نظیر شما هواداران به خودم ممنونم و به خود می‌بالم که روزگار پرافتخاری را در کنار شما گذراندم؛ کسب ۸۲ امتیاز از ۳۹ مسابقه و میانگین کسب بالای ۲امتیاز از هر بازی، آمار شگفت‌انگیزی است که جز با همدلی بازیکنان و همراهی هواداران خونگرم لرستان، میسر نبود.

حالا سربلند و باافتخار و برخلاف میل باطنی‌ام از آن‌چه با انگیزه شادی لرتباران عزیز ساخته بودم، خداحافظی می‌کنم. کار نیمه‌تمام من با فوتبال لرستان تمام نشد، اما تا همیشه آرزوی موفقیت خیبر و لرستان بزرگ و قوم لرتبار را همراه خودم خواهم داشت.

مهاجری با خیبر خداحافظی کرد

لازم به ذکر است که مارکو اورلیو، مربی سابق العین و دستیار مهاجری به‌عنوان سرمربی جدید خیبر خرم‌آباد انتخاب شده است.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی