تیتر امروز

فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک پژوهشگر دینی

فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل "زد" اگر قرار است حکومت را راضی کند،بی نتیجه است

دیدارنیوز در یکی دیگر از سری برنامه های جامعه پلاس با موضوع ارتباط نسل زد با دین به سراغ حجت الاسلام فاضل میبدی پژوهشگر دینی رفت. این گفت و گوی جذاب را ببیند.
صیانت از حقوق بشر، لازمه‌ی ضروری توسعه پایدار
"معیار" در گفت و گو با یک وکیل پایه یک دادگستری بررسی کرد

صیانت از حقوق بشر، لازمه‌ی ضروری توسعه پایدار

دیدارنیوز در یکی دیگر از برنامه های "معیار" با عباس کوچ نژاد، وکیل پایه یک دادگستری موضوع توسعه را به بحث و بررسی گذاشت، حاصل این گفت و گو را ببینید و بخوانید.
قید مطلقه در ولایت فقیه، فقه را از جمود و خشکی و محدودیت خارج می‌کند/ مردم می‌توانند، ولی فقیه را مورد سوال قرار دهند، اما ولی فقیه هم الزامی به پاسخ ندارد!
در بیست و یکمین برنامه دیدار اندیشه با مهدی رنجبریان مطرح شد:

قید مطلقه در ولایت فقیه، فقه را از جمود و خشکی و محدودیت خارج می‌کند/ مردم می‌توانند، ولی فقیه را مورد سوال قرار دهند، اما ولی فقیه هم الزامی به پاسخ ندارد!

در بیست و یکمین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام و المسلمین مهدی رنجبریان مدرس حوزه درباره "جایگاه نظریه ولایت فقیه در فقه و قانون اساسی" گفتگو کردیم.
تهران در امن و امان است؟

جواد امام: حرکت مترو با درب باز، نشانه مدیریت شهری مصیبت‌زده و شهرداری بی‌کفایت است

جواد امام، سخنگوی جبهه اصلاحات ایران در واکنش به انتقادها از حرکت متروی تهران با درب باز نوشت: حرکت مترو با درب باز تصویری است از مدیریت شهری مصیبت‌زده؛ شهرداری که خودمختار و بی‌کفایت است، و شورای شهری که مسوولیت نظارتی‌اش را انجام نمی‌دهد و بود و نبودش عملا توفیری ندارد!

کد خبر: ۱۷۲۷۳۷
۱۳:۱۸ - ۰۳ مهر ۱۴۰۳

جواد امام: حرکت مترو با درب باز، نشانه شهرداری خودمختار و بی‌کفایت است

دیدارنیوز _ سرویس سیاسی: شاهکار جدید در متروی تهران با واکنش‌های زیادی در فضای مجازی مواجه شده است.

به گزارش دیدارنیوز، آقایانی که در زمان تبلیغات انتخاباتی وعده گوشت درب منزل می‌دادند و پیش از این تصاویر تبلیغاتی‌ پایشان تا زانو در گِل منتشر شده بود، حالا متروی تحت مدیریت آنها درب ندارد و اشکالی هم ندارد! مهم این است که بودجه بگیریم و صرف کارهای دیگری کنیم، مترو یعنی چه؟ بدون درب هم می‌توان حرکت کرد و حتما مردم پایتخت از این همه امکانات راضی خواهند بود!

جواد امام، سخنگوی جبهه اصلاحات با انتقاد شدید از وضعیت بحرانی مترو در پایتخت و سکوت عجیب شورای شهر با ریاست مهدی چمران، نوشته است: «تهران در امن و امان است؟ حرکت مترو با درب باز تصویری است از مدیریت شهری مصیبت‌زده؛ شهرداری که خودمختار و بی‌کفایت است، و شورای شهری که مسوولیت نظارتی‌اش را انجام نمی‌دهد و بود و نبودش عملا توفیری ندارد!

سابقا دعوا بر سر توسعه شهری بود، حالا سطح توقع را به زنده ماندن تقلیل داده‌اند.»

جواد امام: حرکت مترو با درب باز، نشانه شهرداری خودمختار و بی‌کفایت است

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی