تیتر امروز

فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک پژوهشگر دینی

فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل "زد" اگر قرار است حکومت را راضی کند،بی نتیجه است

دیدارنیوز در یکی دیگر از سری برنامه های جامعه پلاس با موضوع ارتباط نسل زد با دین به سراغ حجت الاسلام فاضل میبدی پژوهشگر دینی رفت. این گفت و گوی جذاب را ببیند.
صیانت از حقوق بشر، لازمه‌ی ضروری توسعه پایدار
"معیار" در گفت و گو با یک وکیل پایه یک دادگستری بررسی کرد

صیانت از حقوق بشر، لازمه‌ی ضروری توسعه پایدار

دیدارنیوز در یکی دیگر از برنامه های "معیار" با عباس کوچ نژاد، وکیل پایه یک دادگستری موضوع توسعه را به بحث و بررسی گذاشت، حاصل این گفت و گو را ببینید و بخوانید.
قید مطلقه در ولایت فقیه، فقه را از جمود و خشکی و محدودیت خارج می‌کند/ مردم می‌توانند، ولی فقیه را مورد سوال قرار دهند، اما ولی فقیه هم الزامی به پاسخ ندارد!
در بیست و یکمین برنامه دیدار اندیشه با مهدی رنجبریان مطرح شد:

قید مطلقه در ولایت فقیه، فقه را از جمود و خشکی و محدودیت خارج می‌کند/ مردم می‌توانند، ولی فقیه را مورد سوال قرار دهند، اما ولی فقیه هم الزامی به پاسخ ندارد!

در بیست و یکمین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام و المسلمین مهدی رنجبریان مدرس حوزه درباره "جایگاه نظریه ولایت فقیه در فقه و قانون اساسی" گفتگو کردیم.
دادستان از برخورد شدید با کارفرمایان متخلف خبر داد

ممنوعیت ورود اتباع افغان به کرمانشاه

«حمیدرضا کریمی» دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به ممنوعیت ورود اتباع افغان به کرمانشاه، گفت: برخورد شدید در انتظار کارفرمایانی است که اتباع خارجی غیرمجاز را بکارگیری کنند.

کد خبر: ۱۷۲۵۸۸
۱۳:۱۴ - ۰۱ مهر ۱۴۰۳

ممنوعیت ورود اتباع افغان در کرمانشاه

دیدارنیوز: دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه بر ممنوعیت ورود اتباع افغان در کرمانشاه تاکید کرد و گفت: برخورد شدید در انتظار کارفرمایانی است که اتباع خارجی غیرمجاز را بکارگیری کنند.

به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه؛ «حمیدرضا کریمی» روز شنبه با اشاره به ممنوعیت ورود اتباع افغان به کرمانشاه، اظهار کرد: طبق مصوبات کمیسیون ساماندهی اتباع غیر مجاز افاغنه، وزارت کشور و همچنین شورای تامین استان حضور اتباع افغانی در استان کرمانشاه ممنوع است.

وی افزود: باوجود ممنوعیت ورود اتباع افغانستانی به کرمانشاه، گزارش‌هایی دریافت می‌شود مبنی براینکه در بسیاری از نقاط استان اعم از شهری و روستایی نسبت به بکارگیری شهروندان افغانی اقدام می‌شود.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: در این راستا تمام دستگاه‌های متولی به ویژه فرمانداری ها، بخشداری ها، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت و معدن و سایر دستگاه‌ها مکلف هستند با محوریت اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی و حمایت فرماندهی انتظامی استان نسبت به شناسایی و تعیین تکلیف اتباع افغانی در سطح استان کرمانشاه اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ کارفرمایی در استان حق بکارگیری اتباع افغانی را ندارد، عنوان کرد: در صورت مشاهده تخلف کارفرمایان توسط اداره کار در راستای ماده ۱۸۱ قانون کار نسبت به معرفی افراد متخلف به مراجع قضایی اقدام شود تا برای آن‌ها تشکیل پرونده و برخورد قضایی صورت گیرد.

کریمی خاطرنشان کرد: به همه دادستان‌های شهرستان‌های تابعه نیز دستور داده شده با مهاجرین غیرقانونی برخورد شود و با کسانی که به این اتباع غیرمجاز کار یا منزل مسکونی اجاره می‌دهند، برخورد قضایی صورت گیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی