تیتر امروز

آسیب شناسی سینمای ایران در روز ملی سینما 

آسیب شناسی سینمای ایران در روز ملی سینما 

گزارش اختصاصی دیدارنیوز به مناسبت آیین پاسداشت فرهنگی روز ملی سینما، از نشست تخصصی آسیب شناسی سینمای ایران، که با حضور چهار چهره‌ی فرهنگی و سینمایی در محل ساختمان خبرآنلاین برگزار شد.
فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد

فعالیت معلم بلاگرها ممنوع است

علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره انتشار تصاویر دانش‌آموزان توسط معلم بلاگر‌ها گفت: معلم بلاگر‌ها معمولا از مدارس غیردولتی هستند که البته با آن‌ها هم برخورد داشتیم و مانع فعالیت آن‌ها شدیم. خیلی جدی اعلام کردیم که کسی حق ندارد از دانش‌آموزان استفاده ابزاری کند و دانش‌آموز را در معرض استرس و تنش روانی قرار دهد و تاکید می‌کنیم که معلمان این کار را نکنند.

کد خبر: ۱۷۲۳۹۷
۱۱:۵۹ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳

فعالیت معلم بلاگرها ممنوع است

دیدارنیوز: سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه معلمان اجازه ندارند دانش‌آموز را ابزار جمع‌آوری فالوئر کنند، گفت: معلم بلاگر‌ها معمولاً از مدارس غیردولتی هستند.

ورود دوربین به کلاس درس و بلاگری توسط برخی معلمان، پدیده قابل تأملی است که به تدریج در حال پررنگ شدن است.

اگر چه ورود موبایل به داخل کلاس درس برای دانش‌آموزان ممنوع است، اما در حال حاضر این ممنوعیت برای معلمان وجود ندارد! و برخی از آن‌ها دانش‌آموزان را دستمایه تهیه فیلم‌های خود می‌کنند؛ موضوعی که در اغلب موارد به نقص حریم خصوصی کودکان و نوجوانان منجر می‌شود.

آموزش و پرورش به تازگی ضوابطی را در این حوزه در شورای عالی آموزش و پرورش تدوین کرده است تا فعالیت معلمان در فضای مجازی را ساماندهی کند.

فعالیت معلم بلاگرها ممنوع است

در همین ارتباط علی فرهادی؛ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره انتشار تصاویر دانش‌آموزان توسط معلم بلاگر‌ها گفت: دانش‌آموز یک وجود معصوم، پاک و بی‌دفاع است و اگر او را در معرض جمع‌آوری فالوئر قرار دهیم کار مناسبی نیست.

وی افزود: معلم بلاگر‌ها معمولا از مدارس غیردولتی هستند که البته با آن‌ها هم برخورد داشتیم و مانع فعالیت آن‌ها شدیم.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: خیلی جدی اعلام کردیم که کسی حق ندارد از دانش‌آموزان استفاده ابزاری کند و دانش‌آموز را در معرض استرس و تنش روانی قرار دهد و تاکید می‌کنیم که معلمان این کار را نکنند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی