تیتر امروز

آسیب شناسی سینمای ایران در روز ملی سینما 

آسیب شناسی سینمای ایران در روز ملی سینما 

گزارش اختصاصی دیدارنیوز به مناسبت آیین پاسداشت فرهنگی روز ملی سینما، از نشست تخصصی آسیب شناسی سینمای ایران، که با حضور چهار چهره‌ی فرهنگی و سینمایی در محل ساختمان خبرآنلاین برگزار شد.

اعزام تیم‌های امدادی هلال احمر ایران به لبنان

درپی انفجار پیجرها در لبنان، تیم‌های امدادی و درمانی جمعیت هلال احمر ایران برای کمک به آسیب‌دیدگان انفجار‌های تروریستی در لبنان به این کشور اعزام شدند.

کد خبر: ۱۷۲۳۷۷
۰۹:۳۱ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳

اعزام تیم‌های امدادی و درمانی از سوی هلال احمر ایران به لبنان

دیدارنیوز: تیم‌های امدادی و درمانی جمعیت هلال احمر کشورمان برای کمک به آسیب‌دیدگان انفجار‌های تروریستی در لبنان به این کشور اعزام شدند.

درپی وقوع انفجار‌های تروریستی در نقاط مختلف کشور لبنان که تاکنون منجر به شهادت ۹ تن از جمله یک دختربچه و مجروحیت دستکم ۲۸۰۰ تن دیگر شده است، پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان از آمادگی این جمعیت برای اعزام تیم‌های درمان اضطراری به لبنان و ارائه خدمات امدادی، درمانی و انتقال مجروحان بدحال انفجار پیجر‌های لبنان به کشورمان خبر داده بود.

پس از آن با اقدامات و هماهنگی‌های انجام شده میان رئیس جمعیت هلال احمر و وزیر بهداشت صبح امروز، تیم‌های امدادی و داوطلب جمعیت هلال احمر شامل ۱۲ پزشک عمومی و متخصص و ۱۲ پرستار و امدادگر به کشور لبنان اعزام شدند. پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر نیز به همراه این تیم‌ها به لبنان سفر کرده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی