تیتر امروز

آسیب شناسی سینمای ایران در روز ملی سینما 

آسیب شناسی سینمای ایران در روز ملی سینما 

گزارش اختصاصی دیدارنیوز به مناسبت آیین پاسداشت فرهنگی روز ملی سینما، از نشست تخصصی آسیب شناسی سینمای ایران، که با حضور چهار چهره‌ی فرهنگی و سینمایی در محل ساختمان خبرآنلاین برگزار شد.

جشن عاطفه‌ها تا ۱۵ مهر ادامه دارد

ابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران می‌گوید که در سال جاری نیز جشن عاطفه‌ها همچون سنوات گذشته با شعار پویش مشق همدلی برگزار شده و تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.

کد خبر: ۱۷۲۳۷۲
۰۸:۴۱ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳

جشن عاطفه‌ها تا ۱۵ مهر ادامه دارد

دیدارنیوز: مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها، از خیران و نیکوکاران خواست تا مانند سنوات گذشته در تهیه لوازم‌التحریر ۲۲ هزار دانش‌آموز نیازمند تهرانی با امداد همکاری و مشارکت کنند.

سیدابوالفضل پرپنچی، با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در تهران، اظهار کرد: ترویج فرهنگ و سنت حسنه انفاق، نیکوکاری، خیر و احسان در جامعه اسلامی در راستای کمک به تحصیل علم آموزی نوجوانان و جوانان، فراهم‌سازی فرصت حضور و مشارکت آحاد مردم در موضوع کمک به انفاق و نیکوکاری برای تحصیل دانش آموزان و افزایش همبستگی و انسجام اجتماعی عمومی در جامعه و اجرایی کردن نیت نیکوکاران در موضوع تحصیل نیازمندان و تأمین بخشی از نیاز‌های دانش آموزان در آستانه ورود به سال تحصیلی با مشارکت آحاد مردم جامعه از جمله اهداف برگزاری جشن نیکوکاری است.

وی افزود: در همین راستا در سال جاری نیز جشن عاطفه‌ها همچون سنوات گذشته با شعار پویش مشق همدلی برگزار شده و تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.

پرپنچی در ادامه روش‌های دریافت مشارکت‌های نقدی خیران در جشن عاطفه‌ها را اعلام کرد و افزود: مردم نیکوکار می‌توانند به صورت غیرحضوری با شماره‌گیری کد دستوری # ۱*۰۲۱*۸۸۷۷* یا از طریق شماره کارت ۲۰۰۸‏-۰۰۰۰‏-۹۹۷۹‏-۶۰۳۷ کمک‌های خود را واریز کنند. همچنین شماره‌گیری تلفن گویای ۷۳۵۵‏-۰۲۱ و درج عدد ۱۶۲ از دیگر روش‌های پرداخت کمک به دانش‌آموزان تحت حمایت است. علاوه بر روش‌های الکترونیکی، دفاتر ادارات کمیته امداد در سراسر استان تهران و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های مردم نوعدوست هستند.

وی در همین راستا از خیران و نیکوکاران خواست تا مانند سنوات گذشته در تهیه لوازم‌التحریر ۲۲ هزار دانش‌آموز نیازمند تهرانی با امداد همکاری و مشارکت کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی