تیتر امروز

مهدی قمیشی: آب مجازی وارد کنید
استاد دانشکده آب دانشگاه جندی‌شاپور در ویژه برنامه اقتصاد، آب و سیاست

مهدی قمیشی: آب مجازی وارد کنید

مهدی قمیشی استاد دانشکده آب دانشگاه شهید چمران (جندی شاپور)، ضمن تاکید بر جانمایی غلط صنایع آب‌بر در استان‌های کویری، گفت: «یکی از بهترین راه‌حل‌های رفع بحران آب، واردات آب مجازی است.
مساله حکمرانی و مشروعیت حکومت از نگاه اهل سنت
در هفدهمین برنامه دیدار اندیشه با شیخ دکتر عصام الدین گوگلان استاد حوزه و دانشگاه (ترکمن صحرا) مطرح شد:

مساله حکمرانی و مشروعیت حکومت از نگاه اهل سنت

در هفدهمین برنامه دیدار اندیشه با شیخ دکتر عصام الدین گوگلان استاد حوزه و دانشگاه، (ترکمن صحرا) در خصوص "مدارس علمیه دینی در میان اهل سنت با تمرکز بر مدرسه علمیه ربانیه چنارلی" گفت‌وگو کردیم.
بارسلونا شکست‌های فصل قبل را جبران کرد

انتقام سخت بارسا؛ تیم فلیک از روی خیرونا رد شد

تیم بارسلونا که فصل گذشته با هدایت ژاوی دو بار شکست‌های سنگینی از خیرونا خورده بود، امروز در زمین حریف خود ۴ بر یک پیروز شد تا انتقام سختی از حریفش گرفته باشد.

کد خبر: ۱۷۲۲۳۱
۲۰:۵۱ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۳

انتقام سخت بارسا؛ تیم فلیک از روی خیرونا رد شد!

دیدارنیوز: بارسلونا برای پنجمین بازی متوالی در لالیگا برنده شد.

پنجمین هفته از رقابت‌های لالیگا با برگزاری یک بازی مهم پیگیری شد و بارسلونا در مصاف با خیرونا، تیم شگفتی‌ساز فصل گذشته، با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی رسید. بارسلونا که در این فصل و با هدایت هانسی فلیک نمایش بسیار خوبی داشته است و هر ۴ بازی ابتدای فصل خود را با پیروزی پشت سر گذاشت در دربی کوچک کاتالونیا هم یک بار دیگر قدرتش را به رخ رقبا کشید و خود را به عنوان جدی‌ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی مطرح کرد.

لامینه یامال بازیکن جوان بارسلونا در این بازی ۲ گل به ثمر رساند و دنی اولمو خرید جدید تیم، دیگر گل بازی را وارد دروازه کرد. گل چهارم به وسیله پدری به ثمر رسید تا یک پیروزی ارزشمند برای بارسلونا به دست بیاید. خیرونا موفق شد یکی از گل‌ها را به وسیله کریستین استوانی جبران کند، اما این گل برای فرار از شکست کافی نبود و در نهایت بازی با نتیجه ۴ بر یک به سود بارسلونا به پایان رسید.

انتقام سخت بارسا؛ تیم فلیک از روی خیرونا رد شد!

۲ گل دیدنی در یک نیمه

بارسلونا در این بازی نیز هم کار را با حملات متعدد بر روی دروازه حریف آغاز کرد و در ابتدای نیمه یامال، می‌توانست یک گل تماشایی به ثمر برساند، اما شوت او با واکنش دروازه‌بان، راهی به دروازه نداشت. پس از آن باز هم بارسلونا تیم برتر میدان بود و دروازه خیرونا را به توپ بست. در نهایت در دقیقه ۳۰، حملات آن‌ها نتیجه داد و یامال موفق شد بر روی یک ضربه استثنایی، دروازه خیرونا را باز کند. چند دقیقه بعد و در دقیقه ۳۷، بارسلونا بار دیگر توسط یامال به گل رسید و او به شیوه گل اول با یک ضربه دید روی پاس عالی روبرت لواندوفسکی، دومین گل خود و تیمش را به ثمر رساند. در دقیقه ۴۶، بازیکنان خیرونا معتقد بودند باید یک ضربه پنالتی برای آن‌ها اعلام شود، با این وجود داور پس از بررسی صحنه، چنین نظری نداشت و در نهایت نیمه اول با نتیجه ۲ بر صفر به سود بارسلونا به پایان رسید.

انتقام سخت بارسا؛ تیم فلیک از روی خیرونا رد شد!

یک بازی عالی و کسب پیروزی

در نیمه دوم باز هم بارسلونا تیم برتر میدان بود و در همان آغاز و در دقیقه ۴۷، اولمو موفق شد دروازه را باز کند. شاگردان فلیک قدرت خود را به رخ حریف کشیده بودند و خیرونا چاره‌ای جز تسلیم در برابر حریف قدرتمند خود نداشت. بارسلونا در دقیقه ۶۴ توسط پدری به گل چهارم دست پیدا کرد.

بارسلونا به حملات خود ادامه داد و سعی داشت گل پنجم را هم به ثمر برساند، اما موفق به انجام این کار نشد. خیرونا در دقیقه ۸۰ توسط استوانی یکی از گل‌ها را جبران کرد، اما تنها از سنگینی شکست کم کرد و در نهایت بازی با نتیجه ۴ بر یک به سود بارسلونا به پایان رسید تا ۳ امتیاز شیرین و خارج از خانه برای این تیم به دست آمده باشد. بارسلونا با این پیروزی با ۱۵ امتیاز و ۴ امتیاز بیشتر از رئال مادرید در صدر جدول قرار گرفت. بارسلونا در ۸ بازی اخیر خود در لالیگا به پیروزی رسیده بود واین رکورد به ۹ رسید. بارسا در ۱۱ بازی اخیر خود در لالیگا بیش از ۲ گل در هر بازی به ثمر رسانده بود و در این بازی به همین روند ادامه داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی