تیتر امروز

مهدی قمیشی: آب مجازی وارد کنید
استاد دانشکده آب دانشگاه جندی‌شاپور در ویژه برنامه اقتصاد، آب و سیاست

مهدی قمیشی: آب مجازی وارد کنید

مهدی قمیشی استاد دانشکده آب دانشگاه شهید چمران (جندی شاپور)، ضمن تاکید بر جانمایی غلط صنایع آب‌بر در استان‌های کویری، گفت: «یکی از بهترین راه‌حل‌های رفع بحران آب، واردات آب مجازی است.
مساله حکمرانی و مشروعیت حکومت از نگاه اهل سنت
در هفدهمین برنامه دیدار اندیشه با شیخ دکتر عصام الدین گوگلان استاد حوزه و دانشگاه (ترکمن صحرا) مطرح شد:

مساله حکمرانی و مشروعیت حکومت از نگاه اهل سنت

در هفدهمین برنامه دیدار اندیشه با شیخ دکتر عصام الدین گوگلان استاد حوزه و دانشگاه، (ترکمن صحرا) در خصوص "مدارس علمیه دینی در میان اهل سنت با تمرکز بر مدرسه علمیه ربانیه چنارلی" گفت‌وگو کردیم.

افشاگری امانی علیه شهرداری تهران؛ ۳۰ تابلوی هنری کجاست؟

ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران گفت: گزارشی به شورا رسیده که نشان می‌دهد ۳۰ تابلو هنری ارزشمند از موزه امام علی به منظور برگزاری نمایشگاهی به خارج از شهرداری واگذار شده، اما این نمایشگاه برگزار نشده و تابلو‌ها به موزه بازنگشته‌اند. یکی از تابلو‌ها به تنهایی حدود ۳۰ میلیارد تومان ارزش دارد!

کد خبر: ۱۷۲۲۱۲
۱۴:۰۳ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۳

افشاگری امانی علیه شهرداری تهران؛ ۳۰ تابلوی هنری کجاست؟

دیدارنیوز: یک عضو شورای شهر تهران می‌گوید ۳۰ تابلو هنری ارزشمند از موزه امام علی به خارج از شهرداری واگذار شده، اما این نمایشگاه برگزار نشده و تابلو‌ها به موزه بازنگشته‌اند!

به نقل از انتخاب، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در جلسه امروز (یکشنبه) گفت: گزارشی به شورا رسیده که نشان می‌دهد ۳۰ تابلو هنری ارزشمند از موزه امام علی به منظور برگزاری نمایشگاهی به خارج از شهرداری واگذار شده، اما این نمایشگاه برگزار نشده و تابلو‌ها به موزه بازنگشته‌اند.

امانی ادامه داد: نامه‌ای نیز به سازمان فناوری شهرداری ارسال شده که هنوز پاسخی به آن داده نشده است. یکی از تابلو‌ها به تنهایی حدود ۳۰ میلیارد تومان ارزش دارد و ارزش معنوی آن‌ها نیز بسیار مهم است. نگرانی‌ها درباره بازگشت این تابلو‌ها به موزه امام علی علیه السلام وجود دارد و درخواست شده که شهرداری تهران پیگیری‌های لازم را انجام دهد تا این تابلو‌ها به موزه مسترد شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی