تیتر امروز

مهدی قمیشی: آب مجازی وارد کنید
استاد دانشکده آب دانشگاه جندی‌شاپور در ویژه برنامه اقتصاد، آب و سیاست

مهدی قمیشی: آب مجازی وارد کنید

مهدی قمیشی استاد دانشکده آب دانشگاه شهید چمران (جندی شاپور)، ضمن تاکید بر جانمایی غلط صنایع آب‌بر در استان‌های کویری، گفت: «یکی از بهترین راه‌حل‌های رفع بحران آب، واردات آب مجازی است.
مساله حکمرانی و مشروعیت حکومت از نگاه اهل سنت
در هفدهمین برنامه دیدار اندیشه با شیخ دکتر عصام الدین گوگلان استاد حوزه و دانشگاه (ترکمن صحرا) مطرح شد:

مساله حکمرانی و مشروعیت حکومت از نگاه اهل سنت

در هفدهمین برنامه دیدار اندیشه با شیخ دکتر عصام الدین گوگلان استاد حوزه و دانشگاه، (ترکمن صحرا) در خصوص "مدارس علمیه دینی در میان اهل سنت با تمرکز بر مدرسه علمیه ربانیه چنارلی" گفت‌وگو کردیم.
روز چهارم و پایانی مسابقات

دبل طلایی «کیانی» در ووشو قهرمانی آسیا

زهرا کیانی نماینده مطرح و پرافتخار تالو کشورمان در فرم چانگ‌چوان به مصاف حریفان خود رفت و با کسب امتیاز ۹.۷۰۳ به عنوان نخست این بخش دست یافت و صاحب گردن‌آویز طلا شد.

کد خبر: ۱۷۲۱۸۶
۱۰:۲۰ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۳

دبل کیانی در ووشو قهرمانی آسیا

دیدارنیوز: زهرا کیانی نماینده شایسته تالو کشورمان در فرم چانگ‌چوان در مسابقات ووشوی قهرمانی آسیا به مدال طلا رسید.

به نقل از سایت فدراسیون ووشو، در روز چهارم و پایانی مسابقات ووشو قهرمانی آسیا که از روز پنجشنبه ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۳ به صورت رسمی در ماکائو آغاز شده است، امروز (یکشنبه ۲۵ شهریورماه) زهرا کیانی نماینده شایسته تالو کشورمان در فرم چانگ‌چوان به مصاف حریفان خود رفت و با کسب امتیاز ۹.۷۰۳ به عنوان نخست این بخش دست یافت و صاحب گردن‌آویز طلا شد.

در این فرم ۲۰ ورزشکار حضور داشتند که پس از نماینده شایسته کشورمان، ورزشکاران ماکائو با نمره ۹.۶۹۶، ژاپن با امتیاز ۹.۶۹۰، هنگ‌کنگ با نمره ۹.۶۸۶، مالزی با امتیاز ۹.۶۸۶ و تایپه با امتیاز ۹.۶۸۳ در رده‌های دوم تا ششم جای گرفتند.

پیش از این در روز دوم مسابقات نیز، زهرا کیانی دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی، در فرم «جین‌شو» با کسب نمره ۹.۶۸۶ به مدال طلا دست یافته بود. مدال‌های طلا زهرا کیانی نخستین مدال‌های طلای تاریخ بخش تالو انفرادی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی