تیتر امروز

مهدی قمیشی: آب مجازی وارد کنید
استاد دانشکده آب دانشگاه جندی‌شاپور در ویژه برنامه اقتصاد، آب و سیاست

مهدی قمیشی: آب مجازی وارد کنید

مهدی قمیشی استاد دانشکده آب دانشگاه شهید چمران (جندی شاپور)، ضمن تاکید بر جانمایی غلط صنایع آب‌بر در استان‌های کویری، گفت: «یکی از بهترین راه‌حل‌های رفع بحران آب، واردات آب مجازی است.
مساله حکمرانی و مشروعیت حکومت از نگاه اهل سنت
در هفدهمین برنامه دیدار اندیشه با شیخ دکتر عصام الدین گوگلان استاد حوزه و دانشگاه (ترکمن صحرا) مطرح شد:

مساله حکمرانی و مشروعیت حکومت از نگاه اهل سنت

در هفدهمین برنامه دیدار اندیشه با شیخ دکتر عصام الدین گوگلان استاد حوزه و دانشگاه، (ترکمن صحرا) در خصوص "مدارس علمیه دینی در میان اهل سنت با تمرکز بر مدرسه علمیه ربانیه چنارلی" گفت‌وگو کردیم.
ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین ـ کرج

بارش باران و مه‌گرفتگی در جاده‌های ۲ استان

سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بارش باران و مه‌گرفتگی در جاده‌های مازندران و گلستان خبر داد.

کد خبر: ۱۷۲۱۸۲
۱۰:۰۵ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۳

بارش باران و مه‌گرفتگی در جاده‌های دو استان

دیدارنیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بارش باران و مه‌گرفتگی در جاده‌های مازندران و گلستان خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در مسیر جنوب به شمال محور چالوس محدوده سیاه بیشه، ترافیک نیمه‌سنگین است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور افزود: در برخی از محور‌های استان‌های مازندران و گلستان و جاده‌های‌چالوس و فیروزکوه بارش باران و مه‌گرفتگی در ارتفاعات گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: ترافیک در آزادراه قزوین ـ کرج و کرج ـ تهران محدوده‌های مهرویلا و پل فردیس ترافیک نیمه‌سنگین است.

شیرانی گفت: در محور شهریار ـ تهران در برخی از مقاطع و در آزادراه ساوه ـ تهران محدوده دهشاد نیز ترافیک پرحجم، اما در حال حرکت است.

وی افزود: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ به طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی به حوادث احتمالی رخ داده برای رانندگان و مسافران است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی