تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
این موضوع باید به تصویب هیات رئیسه فدراسیون برسد

سقف بودجه ۴ تیم ایرانی در آسیا افزایش یافت

بودجه پرسپولیس و استقلال نمایندگان ایران در لیگ نخبگان آسیا یک و نیم میلیون دلار و بودجه سپاهان و تراکتور نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیای ۲ به مبلغ یک میلیون دلار افزایش یافت.

کد خبر: ۱۷۲۰۲۸
۲۰:۴۸ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۳

سقف بودجه ۴ تیم ایرانی در آسیایی افزایش یافت

دیدارنیوز: با تصمیم فدراسیون فوتبال سقف بودجه نمایندگان ایران در مسابقات آسیایی افزایش یافت.

با وجود رد افزایش بودجه تیم‌ها در یکی دو ماه گذشته، سرانجام فدراسیون فوتبال سقف بودجه چهار تیم ایران در آسیا را افزایش داد.

بر این اساس بودجه پرسپولیس و استقلال نمایندگان ایران در لیگ نخبگان آسیا یک و نیم میلیون دلار و بودجه سپاهان و تراکتور نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیای ۲ به مبلغ یک میلیون دلار افزایش یافت.

این موضوع باید به تصویب هیئت رئیسه فدراسیون برسد که این اتفاق با توجه به عدم برگزاری جلسه رخ نداده، اما فدراسیون نظر اعضای هیئت رئیسه را در این باره پرسیده که اکثریت آن‌ها به این افزایش بودجه رای مثبت دادند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی