تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران مطرح کرد

جشن عاطفه‌ها فرصتی برای مهرورزی است

جشن عاطفه‌ها فرصتی برای مهربانی و مهرورزی است و مردم نیکوکار می‌توانند با چند روش در این پویش مردمی شرکت کنند.

کد خبر: ۱۷۱۹۳۱
۱۳:۰۳ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۳

جشن عاطفه‌ها فرصتی برای مهرورزی است

دیدارنیوز: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران گفت: جشن عاطفه‌ها فرصتی برای مهربانی و مهرورزی است، مردم نیکوکار می‌توانند با چند روش در این پویش مردمی شرکت کنند.

محمد دهرویه افزود: جشن عاطفه‌ها فرصتی برای مهربانی و مهرورزی است که با هدف حمایت از دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد، توسعه، ترویج و تقویت فرهنگ احسان و نیکوکاری و بسط و تعمیق مسئولیت‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال پویش جشن عاطفه‌ها با شعار «پویش مشق همدل» تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد، تصریح کرد: این پویش ۲۰ شهریورماه در معابر و میادین اصلی، ۲۳ شهریور در میعادگاه‌های نماز جمعه و مهرماه در مدارس استان تهران برگزار خواهد شد.

وی گفت: مراسم زنگ عاطفه‌ها نیز همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس استان تهران برگزار می‌شود.

روش‌های جذب کمک‌های مردمی در پویش ملی جشن عاطفه‌ها

دهرویه با دعوت از مردم برای پیوستن به این پویش و تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند، تاکیدکرد: مردم نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری # ۱*۰۲۱*۸۸۷۷* کمک‌های خود را واریز کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران، خاطرنشان کرد: شماره کارت ۲۰۰۸‌-۰۰۰۰‌-۹۹۷۹‌-۶۰۳۷ نیز به همین منظور پیش‌بینی شده است.

وی اضافه کرد: همچنین شماره گیری تلفن گویای ۷۳۵۵‌-۰۲۱ و درج عدد ۱۶۲ از دیگر روش‌های پرداخت کمک به دانش آموزان تحت حمایت است.

دهرویه، یادآور شد: علاوه برروش‌های الکترونیکی، دفاتر ادارات کمیته امداد در سراسر استان تهران و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های مردم نوعدوست هستند.

همچنین معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با دعوت از مردم برای پیوستن به این پویش و تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند، اظهار کرد: مردم نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱۲* کمک‌های خود را واریز کنند.

حبیب اله آسوده خاطرنشان کرد: همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۹۱۹ به همین منظور پیش‌بینی شده است.

وی اضافه کرد: کد دستوری #۱*۸۸۷۷* هم به استان‌ها اختصاص پیدا کرده است که خیران می‌توانند از این طریق، استان و شهر مورد نظر خود برای کمک‌رسانی را مشخص کنند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی